کد خبر: 1027338
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
شاخص کل بازار سرمایه برای دومین روز متوالی سبز پوش شد و حتی در ساعات ابتدایی معامله به به یک میلیون و ۲۶۸ هزار واحد نیز رسید.
به گزارش جوان آنلاین، شاخص کل بازار سرمایه امروز نیز برای دومین روز متوالی سبزپوش باقی ماند و با رشد ۹ هزار و ۷۱۷ واحدی رقم شاخص کل آن به عدد یک میلیون و ۲۵۷ هزار واحد دست یافت و گفتنی است که شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۶۶ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۶۹ هزار و ۶۰۰ واحد رسید و یک میلیون معامله به ارزش ۱۲۶ هزار و ۵۹۶ میلیارد ریال در بازار امروز به ثبت رسید.

از جمله نماد‌هایی که بیشترین تاثیر منفی را در معاملات امروز بازار سرمایه گذاشتند می‌توان به سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و صنایع پتروشیمی خلیج فارس اشاره کرد و در مقابل صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی گلگهر بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

از جمله نماد‌های پربیننده امروز نیز می‌توان به ایران خودرو، سایپا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و سرمایه گذاری سیمان اشاره کرد.

ادامه روند صعودی بورس

شاخص کل فرابورس با رشد ۴۴ واحدی به رقم ۱۶ هزار و ۳۹ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۶۳۱ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال انجام دادند.

ازجمله نماد‌هایی که بیشترین تاثیر مثبت را در امروز فرابورس گذاشتند می‌توان به شرکت آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی تندگویان و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه اشاره کرد و در مقابل آن‌ها سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و تولید نیروی برق دماوند بیشترین تاثیر منفی را در امروز فرابورس گذاشتند.

لیست نماد‌های پربیننده این بازار از برق و انرژی پیوندگستر پارس، پتروشیمی ارومیه، سرمایه گذاری پویا، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، تهیه توزیع غذای دناآفرین فدک و مجتمع صنایع لاستیک یزد تشکیل شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار