کد خبر: 1027282
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
سرپرست شهرداری منطقه ۳ مشهد
سرپرست شهرداری منطقه ۳ مشهد از آمادگی کامل نیروهای اجرایی و خدمات شهری در مواجهه با بارندگی های پاییزی خبر داد.
امید رضا رحمانیان با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای درخصوص رفع نواقص و روان‌سازی آب‌های سطحی انجام شده است، گفت: شهرداری منطقه ۳ آمادگی کامل در مواجهه با مشکلات ناشی از بارش‌ها را دارد، و زیرساخت‌های شهری برای فصل بارش آماده تر از سالهای گذشته است.
 
 سرپرست منطقه ۳ همچنین اظهار کرد: با توجه به ورود به فصل پاییز و شروع بارندگی‌ها، شهرداری منطقه سه مشهد طبق سنوات گذشته اقداماتی را در دستور کار قرار داد تا شهروندان روزهای پیش‌رو را با کمترین نگرانی و مشکل بگذرانند.
 
وی با بیان اینکه در سال گذشته چندین نقطه حادثه خیز در سطح منطقه  شناسایی شده بود، اعلام کرد: امسال به منظور روان‌سازی آب‌های سطحی و عدم بروز خسارت به سازه‌های شهری،  همان نقاط عیب‌یابی و اصلاح  شد.
 
وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکل آب‌گرفتگی در این نقاط مربوط به زیر پل‌ها می‌شود، ابراز کرد: اداره خدمات شهری شهرداری منطقه با حدود ۲۰۰ نیروی آماده و تجهیزات و ماشین‌آلات متعدد آماده مواجهه با هرگونه مشکل احتمالی خواهد بود و ماشین آلات در طول این چند روز به صورت دائم در جایگاه های خود قرار گرفته و برای آمادگی کامل با بحران در محل استقرار یافته اند. 
 
رحمانیان با تاکید بر اینکه کارشناسان حوزه خدمات شهری در روزهای گذشته تمامی معابر سطح منطقه را زیرنظر داشته و به طور منظم بازرسی کرده‌اند، بیان کرد: تمامی جوی ها و کانالها به صورت کامل پاکسازی و لایروبی و زباله‌ها و موانع موجود در آن‌ها به طور کامل برداشته شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار