کد خبر: 1027279
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
افغانستان که طی سال‌ها همواره یکی از کانون‌های تولید و قاچاق موادمخدر سنتی به کشورمان بوده است، حالا در تولید و قاچاق موادمخدر صنعتی هم سهم زیادی از قاچاق را به خود اختصاص داده است، موضوعی که رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا نسبت به آن معترض شده و خواستار ورود جدی مسئولان این کشور است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار مجید کریمی درباره آمار کشفیات مخدر شیشه در کشور گفت: از ابتدای امسال تا حوالی نیمه آبان ماه، بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم مخدر شیشه از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا کشف و ضبط شده است که در این میان بیش از ۹۰ درصد آن از تولیدات افغانستان بوده که به کشورمان وارد شده است.

وی با بیان اینکه این مساله یکی از مشکلات جدی ما با افغانستان است، گفت: متاسفانه علاوه بر مواد مخدر سنتی، مواد صنعتی هم در این کشور تولید می‌شود و ما در نشستی که اخیرا با مسئولان این کشور داشتیم به آن‌ها تاکید کردیم که که دغدغه ما علاوه بر موادمخدر سنتی، موادمخدر صنعتی و به خصوص ماده روانگردان شیشه هم هست. این موضوع برای ما مشکلات جدی ایجاد می‌کند و ضرورت دارد که حتما مسئولان افغان اقداماتی را داشته باشند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینکه طرف مقابل دلیل عدم نظارت کافی را وجود برخی از مشکلات داخلی عنوان کرد، گفت: ما اعتراض و گلایه خود را در مورد عدم نظارت کافی آنان به خصوص در مرز‌های مشترک اعلام کردیم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار