کد خبر: 1027251
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی، شهادت سه تن از مرزبانان منطقه شمال غرب کشورمان به دست اشرار و عناصر ضد انقلاب را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در این پیام، تصریح کرده است:  شهادت مظلومانه و جانسوز ۳ تن از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست اشرار و عناصر مسلح ضد انقلاب در منطقه ترگور بخش سیلوانای ارومیه به لقاء الله شتافتند، ایران اسلامی را داغدار کرد.

وی اضافه کرده است: ملت قدرشناس ما سوگوار جوانان برومندی هستند که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند ماندگار شدند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه عناصر و تروریست های وابسته بدانند با این اقدامات ضد انسانی و خائنانه نمی توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم خللی ایجاد کنند، یادآور شده است: مرتکبین این جنایت نفرت انگیز به زودی به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

وی با تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر انقلاب، خانواده های داغدار، همرزمان این عزیزان در نیروی انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علودرجات و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت کرده است.

سه نفر از نیروهای مرزبانی آذربایجان غربی دیروز در درگیری با تروریست ها در حوزه گروهان مرزی «ترگور» به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

در این درگیری، مرزبانان غیور آذربایجان غربی با حضور عوامل کمکی در منطقه و با مقاومت کم‌نظیر، رشادت و ایثار ضمن دفع حمله تروریست ها از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.

در این درگیری سه نفر از نیروهای مرزبانی به نامهای استوار دوم "مسلم جهان‌آرا "، استوار دوم "مالک طاهر" و سرباز وظیفه "کامران کرامت" به درجه رفیع شهادت نائل شده و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر