کد خبر: 1027123
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طرح خانه به خانه، شناسایی، بیماریابی و آموزش با همکاری بسیج و پایگاه‌های محلات در کنار دانشگاه در روزهای آینده در اردبیل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده در نشست مشترک همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و بسیج استان در مقابله با بیماری کرونا در اردبیل اظهار داشت: اهمیت شناسایی افراد ناقل در سطح جامعه به عنوان یکی از معضلات جدی در مقابله با بیماری کرونا محسوب می‌شود که باید مورد توجه واقع شود.

وی ضمن قدردانی از مجموعه سپاه و بسیج استان در همکاری و مشارکت با دانشگاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری هم بتوانیم این مرحله از اپیدمی بیماری کرونا را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل طرح مشترک دانشگاه و بسیج استان در شناسایی و بیماریابی خانه به خانه را بسیار ارزشمند دانست و افزود: همکاری بسیج و پایگاه‌های محلات در کنار دانشگاه در این مرحله بیماری می‌تواند در آگاهی بخشی، آموزش، بیماریابی و در مراحل بعد از طریق ارجاع به مراکز درمانی مفید واقع شود.

حبیب‌زاده برنامه‌ریزی دقیق در این طرح را خواستار شده و بر اهمیت شناسایی افراد ناقل در سطح جامعه به عنوان یکی از معضلات جدی در مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

در این دیدار سرهنگ عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز ضمن تجلیل از مدافعین سلامت استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت کشور، همکاری مشترک سپاه، بسیج و دانشگاه را از ابتدای شیوع بیماری کرونا یادآور شد و گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری و دستورات ابلاغی و در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا، با کمک پایگاه های مقاومت بسیج در محلات و استفاده از پتانسیل بسیج، امیدواریم بتوانیم با بیماریابی، آگاهی بخشی، آموزش و فرهنگ سازی افکار عمومی در جهت کنترل این بیماری قدمهای موثری برداریم.

 طرح خانه به خانه شناسایی، بیماریابی و آموزش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و بسیج استان در روزهای آینده اجرایی و جزئیات آن بزودی از طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر