کد خبر: 1027079
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: در حال حاضر ابتلای خانوادگی ببیش از ۵۰ درصد آمار مبتلایان کرونا را تشکیل می‌دهد و متاسفانه مراسمات و دورهمی‌های خانوادگی علت اصلی ابتلای بیشتر اعضای خانواده به کرونا است.

سید علی موسوی  در نشست با اتاق اصناف شهرستان اظهار داشت: متاسفانه در چنین شرایط اقتصادی و علی رغم میل باطنی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، مجبور به تعطیلی و محدود کردن فعالیت اصناف شده ایم.
وی با تقدیر از همکاری اصناف شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس اصناف شهرستان همکاری کافی را با ستاد مقابله با کرونا داشته و در حال حاضر مصوبه های جدید ستاد کرونا در مراغه با علاقه مندی و همراهی اصناف در حال اجراست.
موسوی اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به انتشار پیام های مختلف از سوی مشاهیر، مسوولان و بزرگان شهرستان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی رو به افزایش بوده اما این میزان کافی نیست و انتظار بیشتری داریم.
وی به محدودیت های کرونایی در شهرستان مراغه اشاره کرد و گفت: محدودیت های قبلی ستاد کرونا در شهرستان پابرجاست و محدودیت های جدید به آن ها اضافه شده است.
وی به طرح تعطیلی بازار پس از ساعت ۱۸ در شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به علاقه مندی و همکاری اصناف در اجرای این طرح، دیروز شاهد تعطیلی بازار در مسیرها و خیابان های اصلی شهر پس از ساعت ۱۸ بودیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر