کد خبر: 1027066
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا:
فرهادعرب از تدوین طرح جامع امامزاده شاهرضا پس از 30 سال و با اعتبار 400 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضادر خصوص اجرای عملیات عمرانی در بقاع متبرکه شهرضا اظهار داشت: در این زمینه عملیات نازک‌کاری رواق و تربت خانه امامزاده سید ملکشاه منطقه جرم‌ا‌‌فشار شامل نصب سنگ مرمر و کاشی‌کاری اجرایی شده است، اظهار داشت: این طرح در راستای طرح مودت امامزاده با همکاری خیران و با اعتبار پنج میلیارد ریال اجرایی شده است، البته باید توجه داشت که این امامزاده فاقد درآمد بوده است.

وی در ادامه به نهایی شدن طرح جامع امامزاده شاهرضا اشاره کرد و گفت: این امر پس از 30 سال محقق شد و هزینه اجرای این طرح نیز 400 میلیون ریال بوده است که این اعتبار از محل درآمد امامزاده تامین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا نصب نرده‌های محافظ در صحن امامزادگان محمد ابراهیم روستای زیارتگاه را نیز از دیگر فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در بقاع متبرکه شهرضا اعلام کرد و ادامه داد: این طرح نیز با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال از درآمد خود امامزاده اجرایی شده است.

وی اجرای طرح نازک کاری تربت خانه امامزاده سید حبیب منطقه منظریه شامل کاشی کاری و نصب سنگ و اجرای عملیات گازرسانی به خود بقعه را نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی سال جاری اعلام کرد و گفت: این طرح نیز با کمک خیرین به ارزش دو میلیارد ریال اجرایی شده است.

عرب در ادامه به ثبت دو وقف جدید در شهرستان شهرضا از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: هر دو وقف ثبت شده زمین با کاربری تجاری در شهر گلشن بوده است.

وی تصریح کرد: نیت این دو وقف جدید ثبت شده فعالیت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی با اولویت فعالیت قرآنی بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 114 سند جدید برای رقبات موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی شهرستان شهرضا صادر شده است، ابراز داشت: در بحث تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی نیز در سال جاری موردی را نداشتیم چرا که همه تبدیل اسناد تا پایان سال گذشته انجام شده است.

وی همچنین به اهدای 400 بسته معیشتی و بهداشتی به افراد نیازمند شهرستان شهرضا در قالب طرح‌های "شمیم حسینی" و پیوست‌های اجتماعی دستورالعمل های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: این بسته‌های با ارزش ریالی یک میلیارد و 100 میلیون ریال  بین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر توزیع شده است.

عرب در خصوص مهم‌ترین اجرای حکم با دستور قضایی در موقوفات شهرضا نیز گفت: اجرای حکم یک باب باغ به مساحت دو هزار و 136 متر به ارزش 25 میلیارد مهم‌ترین حکم اجرایی شده در سال جاری بوده که این باغ با حکم مراجع قضایی از تصرف اشخاص حقیقی خارج شده و به موقوفه کربلایی حسن بازگردانده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار