کد خبر: 1027061
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
تقدیر استاندار از مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان:
دکتر رضایی استاندار اصفهان با ارسال پیامی انتخاب دکتر موحدی به عنوان مدیرکل نمونه کشوری را تبریک و از تلاش های صادقانه و اثرگذار ایشان و سایر همکاران تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،دکتر عباس رضایی استاندار با ارسال پیامی انتخاب دکتر شهرام موحدی مدیرکل دامپزشکی استان به عنوان مدیرکل نمونه کشوری تبریک و از تلاش های صادقانه ایشان و سایرهمکاران تشکر و قدردانی نمود.

متن پیام به شرح زیراست:

جناب آقای دکتر شهرام موحدی

 مدیرکل محترم دامپزشکی استان

 سلام علیکم؛

 توسعه و پیشرفت روز افزون میهن عزیزمان در گروه توانمندی و تلاش مدیرانی است که با تمام توان سعی در خدمت رسانی موثر به مردم شریف دارند.

 بدون شک ارتقای سلامت عمومی از مهمترین دغدغه جامعه بشری محسوب می شود و اداره کل دامپزشکی از لحاظ ارتباط با سلامت و امنیت غذایی جامعه جایگاه بسیار مهم و خطیر دارد و همه بر اهمیت و نقش آن واقف هستیم.

تامین سلامت و امنیت غذایی به دلیل تاثیر مستقیم آن بر سلامت انسان و جامعه یکی از مقوله‌های مهم زندگی بشری است و از آنجا که بخش عمده مواد غذایی از دام و فرآورده های آن تامین می شود لذا ضرورتاً دامپزشکی جایگاه تعیین‌کننده‌ای در بهداشت عمومی و ارتقای سلامت جامعه چه در موضوع سلامت غذایی و چه مبارزه با بیماری‌های مخاطره‌آمیز مشترک بین انسان و دام و پیشگیری از آن دارد که عموم جامعه از گستره وسیع و تنوع خدمات و فعالیتهای دامپزشکان، مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه بیش از پیش آگاهی دارند.

اینجانب از تلاش‌های صادقانه و اثرگذار جنابعالی در کسب مدیر نمونه کشوری و همچنین سایر همکاران زحمتکش این حوزه تقدیر و تشکر می‌کنم و از درگاه احدیت برای شما سعادت و توفیق روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های متعالی دولت تدبیر و امید از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر