کد خبر: 1027030
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
تعقیب و گریز مأموران پلیس تهران با سارق سابقه داری که خودروی سواری را سرقت کرده‌بود با مرگ سارق پایان یافت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چند روز قبل قاضی ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌ها با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به کام مرگ رفته بود. بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده سارق سابقه داری است که حدود ۲۰‌روز قبل در تعقیب و گریز مأموران پلیس تهران با شلیک گلوله زخمی و راهی بیمارستان می‌شود، اما در نهایت بر اثر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان فوت می‌کند.

یکی از شاهدان در توضیح ماجرا گفت: «روز حادثه مأموران پلیس هنگام گشت زنی به خودروی سواری پرایدی که مرد فوت شده راننده آن بود، مشکوک می‌شوند. مأموران در نخستین گام از مرکز پلیس شماره پلاک خودرو را استعلام می‌گیرند که مشخص می‌شود خودروی پراید سه‌روز قبل سرقت شده‌است. بنابراین مأموران به خودرو سرقتی نزدیک می‌شوند و به راننده دستور ایست می‌دهند، اما راننده با دیدن مأموران پلیس با فشار پدال گاز از محل فرار می‌کند. بدین ترتیب تعقیب و گریز مأموران با سارق رقم می‌خورد که در ادامه مأموران پلیس با به‌کارگیری قانون استفاده از سلاح شلیک چند تیر هوایی به سارق هشدار می‌دهند توقف کند.»

وی ادامه داد: «اما سارق همچنان فرار می‌کند که مأموران این بار لاستیک‌های خودرو را نشانه‌گیری می‌کنند، اما راننده باز هم تسلیم نمی‌شود که یکی از تیر‌های شلیک شده به او اصابت می‌کند و پس از آن خودرو متوقف می‌شود و مأموران هم سارق زخمی را برای درمان به بیمارستان منتقل می‌کنند.»

وی در پایان گفت: «در بررسی‌ها مشخص شد مرد فوت شده از سارقان سابقه داری است که چندین سابقه سرقت در پرونده‌اش ثبت شده است.»

همزمان با انتقال جسد مرد فوت به پزشکی قانونی قاضی ساسان غلامی دستور داد نحوه شلیک بررسی تا مشخص شود قانون به‌کارگیری سلاح از سوی مأمور پلیس هنگام تیراندازی رعایت شده است یا نه. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار