کد خبر: 1027003
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان به رسالت خطیر نیروی انتظامی در مقابله با توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: بصیرت و هوشیاری خنثی کننده دسیسه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از لرستان، حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی، در همایش فرهیختگان فرهنگی فرماندهی انتظامی لرستان، که در سالن همایش بصیرت ستاد فرماندهی استان برگزار شد، اظهار کرد: حکومت در اسلام، باید آینه تمام نمای دین مبین اسلام باشد.

وی ادامه داد: نهادهایی که می توانند در خط مقدم قضاوت همگان قرار گیرند و میزان اسلامی و دینی بودن حکومت را نشان دهند، نهادهای امنیتی، دفاعی، نظامی و انتظامی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان نیروی انتظامی را از اصلی ترین نهاد برقرار کننده نظم، انضباط، امنیت و آرامش در جامعه خواند و خاطرنشان کرد: رسالت امروز ما در برابر توطئه های دشمن سنگین است.

وی به وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: هوشیاری، بصیرت و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب رسالت خطیر کارکنان نیروی انتظامی و مقابله در برابر دسیسه های دشمن است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تلاش دشمن برای نشان دادن ناکارآمدی نظام بیان کرد: با بهره مندی از رهنمودهای رهبری و در سایه بصیرت و هوشیاری باید توطئه های دشمن را نقش برآب کرد.

وی عنوان داشت: بیان عملکردها و دستاوردهای نظام و انقلاب برای جوانان امروز و روشن گری بین آنان نسبت به دسیسه های دشمن لازمه مقابله با هجمه های فرهنگی و هجمه نفوذ دشمن است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار