کد خبر: 1026947
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
ملی پوش جوان تیم استقلال در دومین تجربه ملی‌اش موفق شد برای اولین بار با پیراهن تیم ملی گلزنی کند تا نشان دهد همچنان روی نوار پیشرفت قرار دارد.
مهدی قائدی ستاره جوان فوتبال کشورمان در حالی که شب گذشته و در دومین تجربه ملی‌اش تنها ۸ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد، موفق به زدن نخستین گل ملی خود شد که این دومین گل تیم ملی مقابل تیم ملی بوسنی در دیداری تدارکاتی به سرمربیگری دراگان اسکوچیچ بود.

قائدی که بعد از جان به در بردن از تصادفی مرگبار توانست حاشیه‌های فوتبال را کنار گذاشته و با بازگشت به مستطیل سبز در مسیر پیشرفت و موفقیت گام بردارد، در حالی اولین گل ملی خود را در دیداری تدارکاتی به ثمر رساند که این دومین تجربه ملی وی بود و در این دومین تجربه ملی توانست اولین گل خود را هم به ثمر برساند.

قائدی برای اولین بار در دیدار تدارکاتی تیم ملی برابر ازبکستان که با پیروزی ۲ بر یک ایران همراه بود در دقایق پایانی به جای سردار آزمون به میدان رفت و ۱۶ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و برای دومین بار شب گذشته در ۸ دقیقه پایانی بازی مقابل بوسنی به میدان رفت و در آخرین دقیقه بازی گلزنی کرد.

قائدی در حالی در با ۲ بازی ملی یک گل به ثمر رسانده که مجموع دقایق بازی ملی او تنها ۲۴ دقیقه است و حتی به یک نیمه هم نمی‌رسد.

این بازیکن فصل گذشته یکی از برترین گلزنان و پاسور‌های فوتبال ایران بود که درخشش فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار