کد خبر: 1026930
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:
پانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی آب کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان همراه با رونمایی از پوستر نخستین مسابقه ملی عکاسی «زاینده‌‌رود، رشته همدلی» برگزار شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد، برگزاری این مسابقه را یکی از اقدامات فرهنگی مدیریت شهری برای نکوداشت زاینده‌رود و تعامل فرهنگی و اجتماعی میان استان‌های بهره‌بردار دانست.

کوروش محمدی اظهار داشت: چاپ پوستر، بنر و کتاب از دیگر اقدامات فرهنگی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است که از اول تا سیزدهم بهمن ماه شاهد تبلیغات گسترده در سطح شهر درباره زاینده‌رود خواهیم بود.

وی با اشاره به نامگذاری 18 مهرماه به نام روز نکوداشت زاینده‌رود افزود: تمایل داشتیم این تبلیغات در مهرماه انجام شود اما با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا ممکن بود مورد توجه شهروندان قرار نگیرد و امیدوارم با اعمال محدودیت‌های یک ماهه، در بهمن ماه شاهد وضعیت بهتری باشیم.

وی درباره برگزاری مسابقه ملی عکاسی «زاینده‌‌‌رود، رشته همدلی» ادامه داد: این مسابقه برای نخستین بار در کشور درباره زاینده‌رود برگزار می‌شود و همشهریان و هموطنان می‌توانند تا سی‌ام آذرماه عکس‌های حرفه‌ای (دوربین) یا آماتور (موبایل) خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

به گفته رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان اختتامیه این مسابقه 13اسفندماه و همزمان با روز جهانی تالاب‌ها برگزار و به 50 اثر برگزیده 150 هزار تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود و آثار آنها از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خریداری خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم سال آینده این مسابقه را در مهر برگزار کنیم تا 18 مهرماه روز نکوداشت زاینده‌رود به عنوان یک برند در اذهان مردم اصفهان و ایران حک شود. همچنین همزمان با برگزاری این مسابقه قرار است پویشی با عنوان #زاینده‌رود_رشته_همدلی در فضای مجازی راه‌اندازی شود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: اگر شرایط محیا باشد در تلاش هستیم اختتامیه مسابقه عکاسی زاینده‌‌‌رود، رشته همدلی را در نزدیکی تالاب گاوخونی در شهر ورزنه برگزار کنیم.

احمد رضایی دارافشانی با اشاره به طراحی و تولید پوستر، موشن‌گرافی و تبلیغات شهری درباره زاینده‌رود افزود: تصمیم داریم فراخوان دومین دوره مسابقه ملی عکاسی زاینده‌رود، رشته همدلی را در خردادماه 1400 منتشر کنیم تا اختتامیه آن همزمان با 18 مهرماه روز نکوداشت زاینده‌رود برگزار شود.

گفتنی است؛ پس از رونمایی از پوستر مسابقه ملی عکاسی «زاینده‌‌‌رود، رشته همدلی»، دومین بخش جلسه کارگروه تخصصی آب کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان به تبادل نظر درباره چگونگی انعکاس واقعیت‌ها و چالش‌های حوضه آبریز زاینده‌رود و اطلاع‌رسانی شایسته‌تر در این زمینه با حضور نماینده صداوسیمای مرکز اصفهان اختصاص یافت.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر