کد خبر: 1026925
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:
علیرضا قاری‌قرآن اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی بعمل آمده، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در سفر یک روزه خویش به استان اصفهان در بدو ورود، جاده بادرود-کاشان را مورد بهره‌برداری قرار داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،محمد اسلامی صبح روز پنج‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه به جهت بهره‌برداری از قطعه دوم محور کاشان-بادرود و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن کاشان به استان اصفهان سفر نمود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره گفت: جاده بادرود- كاشان يكي از پررفت وآمدترين محورهاي منطقه بوده و مسير جاده ترانزيت تهران- بندرعباس نيز محسوب مي‌شود، لذا دوبانده کردن این محور همواره از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: به همین منظور در راستای کاهش تصادفات و جلوگیری از برخورد رخ به رخ وسایل نقلیه با حضور وزیرراه و شهرسازی ۱۲ کیلومتر از این محور به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این مسیر با احداث ۴۳ پل، ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی و انجام آسفالت تکمیل شده است.

قاری‌قرآن اعلام کرد: در ادامه سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان کاشان، وی ضمن دستور آغاز عملیات ساخت پروژه‌های ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن کاشان، پروژ مسکن ۵۰ واحدی خیرین مسکن ساز این شهرستان را مورد بهره‌برداری قرار داده و پس از آن، از طرح اقدام ملی مسکن شهرستان آران‌و‌بیدگل بازدید کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار