کد خبر: 1026737
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
"یاداشت"
رضاصالحی_پژوه؛ روزنامه نگار

علیرضا نصر اصفهانی خطاب به معاون شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: پیش از اینکه ارگان های نظارتی ورود کنند خودتان همه تلاشتان را به کار گیرید تا تغییر کاربری ها بر اساس قانون، صرفا توسط نظر کمیسیون ماده 5 صورت پذیرد....

اقای نصر، تقریبا می توان گفت یک شهر شما را فردی پاکدست و قانونمدار می داند، اما اگر چنین اتفاقی افتاده و ملک یا املاکی بدون نظر کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری داده که توسط هر فردی بوده باشد، جرم بوده و باید به دستگاه قضایی معرفی شود، نه به یک تذکر بسنده شود.

ضمنا حقوقدان های نجیب زاده ای اطرافتان هستند که خوب می دانند عدم اعلام جرم به دستگاه قضایی ، جرم بوده و با عنوان اتهامی "اختفای جرم" مورد پیگیرد قرار می گیرد.

لذا به نظر می رسد اگر چنین اتفاقی نیفتاده است، پس بفرمایید علت تذکر شما چیست؟

اگر هم چنین اتفاقی توسط فرد یا افرادی افتاده است، بفرمایید توسط چه کسی؟ کجا؟ چه زمانی؟ و مهمتر از همه اینکه چه اقدام حقوقی و قانونی توسط شهرداری اصفهان در این خصوص انجام گرفته است؟

همچنین جا دارد از این روحیه شما به طور جدی تقدیر شود، چرا که بعد از بی توجهی مدیران شهری به دستور صریح شما در تاریخ های 15 و 20 مهرماه مبنی بر مشخص شدن علت فوت آتش نشان اصفهانی و اعلام صریح و شفاف آن به شهروندان، تصور نمی شد هنوز انگیزه ای برای تذکر به مدیران شهری داشته باشید...

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر