کد خبر: 1026726
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان:
در مراسم اختتاميه دومين مسابقات آزاد مهارت نماچيني آجر اصفهان، نفرات و شاخص هاي برتر اين مسابقات معرفي شدند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، مراسم اختتاميه دومين دوره مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان و گروه كارخانجات آجر نماچين،  همزمان با بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تاريخ 14 لغايت 17 آبان ماه سال جاري با حضور 40 رقابت كننده از  8 استان كشور برگزار گرديد كه از اين تعداد 5 رقابت كننده خانم حضور يافتند.

اين مراسم با حضور حسن قاضی عسگر معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، آرش اخوان طبسي  مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان، حجت الاسلام سيدناصر موسوي لارگاني نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي، شيرين طغياني رييس كميسيون شهرسازي، معماري و عمران شوراي اسلامي شهر اصفهان، رضا چینی مدیرعامل شرکت آجرنماچین و جمعي از مسئولين، كارشناسان و داوران برگزار شد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن قدرداني از تلاش هاي ارزشمند دست اندركاران و رقابت كنندگان مسابقات آزاد مهارت نماچيني آجر در اصفهان، با حضور حاضرين نفرات برتر و شاخص اين مسابقات را معرفي و با اهداء لوح سپاس و هداياي ويژه از آنان تجليل كردند.

وي بيان داشت: پس از طي 3 روز تلاش و رقابت تنگاتنگ بين شركت كنندگان اين دوره از مسابقات به ترتيب اكبر هادي عابديني، حجت ساعدي و مرتضي مزدبران از استان اصفهان موفق به كسب رتبه اول تا سوم شدند.

لازم  به ذكر است،‌ در اين دوره از مسابقات، مهدي سليماني و يداله وكيلي و نسيم دهقاني از استان اصفهان، عليرضا سالاري از استان خراسان جنوبي، هادي نجفي و شهرام ساعدي از استان چهارمحال و بختياري و منصور مينايي از استان كردستان موفق به كسب ديپلم افتخار شدند.

اخوان با توجه به حضور فعال بانوان در عرصه صنعت ساختمان، نسيم دهقاني از استان اصفهان را به عنوان بانوي شاخص اين دوره از مسابقات معرفي نمود.

لازم به ذكر است: اين مسابقات با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاههاي اقتصادي، صنايع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و توسعه مشاركت صنايع و صنوف با بخش هاي آموزشي، ايجاد فرصتي مناسب جهت تبادل فني و تجارب حرفهاي بين شاغلان و بنگاه¬های اقتصادی، شناسايي كمبودهاي موجود در آموزش¬هاي فني و حرفه¬اي براي شاغلان و برنامه¬ريزي براي رفع آنها، به هنگام سازي دانش و توانايي شاغلان و همچنين شناسايي نخبگان و استادكاران مهارتي و در نتيجه رونق توليد با همكاري اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان و گروه كارخانجات آجرنماچين برگزار گرديد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر