کد خبر: 1026723
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: حجره های نوآوری در بازار تاریخی تبریز ایجاد و راه اندازی می‌شود.

احمد حمزه زاده  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراحل اجرایی این طرح آغاز شده است، افزود: این حجره ها در محل بازار تاریخی تبریز با هدف انتقال نوآوری و فناوری به کسب و کارهای سنتی، آشنایی افراد مستعد با حوزه‌های مختلف اشتغال، ایجاد ارزش افزوده با برقراری ارتباط بین بازارهای بین المللی و رونق تولید داخلی در بخش‌های مختلف بازار تاریخی تبریز راه اندازی می شوند.

وی اظهارداشت: پیرو انعقاد تفاهم ‌نامه‌ای چهار جانبه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد نخبگان، استانداری و میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در راستای توسعه اقتصاد دانش ‌بنیان و ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی برای دانشجویان و دانش آموختگان این حوزه، مراحل اجرایی راه اندازی حجره های نوآوری در بازار تاریخی تبریز آغاز شده است.

حمزه زاده توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و بهره‌مندی از دانش افراد متخصص و مستعد در راستای رونق تولید داخل را از اهداف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بیان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازار تاریخی تبریز شاهرگ اقتصادی ایران و آذربایجان است، با بهره‌مندی از دانش روز متخصصان می‌توان بخش اقتصادی این مرکز اقتصادی و فرهنگی را رونق بخشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر