کد خبر: 1026694
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
دو مرد فریبکار که متهم هستند راننده تاکسی‌های اینترنتی را با نسکافه مسموم بیهوش کرده و اموالشان را سرقت کرده‌اند، سرانجام بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: اوایل هفته جاری شکایت‌های مشابهی از چند راننده تاکسی اینترنتی به مأموران کلانتری‌۱۱۹ مهرآباد گزارش شد. آن‌ها در طرح شکایت خود گفته بودند که از سوی دو نفر از مسافرانشان با نسکافه مسموم بیهوش و اموالشان سرقت شده‌است. یکی از آن‌ها توضیح داد: سوار بر خودرو در حال عبور از خیابان بودم که مسافری درخواست تاکسی اینترنتی داد و من هم به محل مورد نظر که روی نقشه تعیین شده‌بود، رفتم و او را که مردی جوان بود سوار کردم. براساس درخواستی که او مطرح کرد به یک نشانی دیگری رفتم تا دوستش را هم سوار کرده و به مقصد برسانم. بعد از سوار کردن مسافر دوم آن‌ها شروع به حرف زدن کردند به طوری که رابطه دوستانه‌ای بین ما ایجاد شد. یکی از آن‌ها از لوازمی که همراهش بود چند نسکافه درست کرد که یکی از نسکافه‌ها را به من تعارف کرد که از روی ادب قبول کردم. بعد از خوردن نسکافه بودکه دچار سرگیجه شدم به طوری که بعد از توقف خودرو از هوش رفتم. وقتی به هوش آمدم دیدم که پول، گوشی تلفن همراه و مقدار زیادی از لوازمی که داخل خودرو داشتم، سرقت شده است. 

مشخصاتی که شاکیان از دو مسافر در اختیار پلیس گذاشتند، نشان داد که همه سرقت‌ها از سوی همان دو متهم در حال رقم خوردن است. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند یکی از دو سارق را که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی کنند. بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران پلیس موفق شدند متهم را در مخفیگاهش بازداشت کنند. او در اولین بازجویی‌ها اتهام سرقت را انکار کرد، اما وقتی با شاکیان و تصاویر دوربین مداربسته مواجه شد چاره‌ای جز اعتراف نداشت. او همچنین همدست خود را هم به پلیس معرفی کرد. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت مأموران موفق شدند همدست او را هم بازداشت کنند. 

سرهنگ مسلم قاسم‌آبادی رئیس کلانتری‌۱۱۹ مهرآباد گفت: دو متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۱‌فقره سرقت اعتراف کرده‌اند. وی گفت: در حالی که شش‌نفر از شاکیان پرونده شناسایی شده‌اند تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار