کد خبر: 1026641
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: نیرو‌های مسلح با مشارکت دستگاه‌های غیر نظامی در دو بخش مهارت‌های تخصصی و عمومی بیش از ۲۲۰ هزار نفر را آموزش داده اند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار موسی کمالی اظهار کرد: عملکرد سال ۹۸ قرارگاه در سالنامه مهارت ایران که از سوی دبیرخانه شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی کشور انتشار یافته، درج شده است.

وی افزود: بر اساس این گزارش در سال ۱۳۹۸، نیرو‌های مسلح با مشارکت دستگاه‌های غیر نظامی در دو بخش مهارت‌های تخصصی و عمومی بیش از ۲۲۰ هزار نفر را آموزش داده‌اند که از این تعداد ۱۲۵۰۰۰ نفر آموزش تخصصی و ۹۴۰۰۰ نفر آموزش‌های عمومی، کسب و کار، سبک زندگی، امداد و نجات را طی کرده‌اند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: در بخش تخصصی تعداد حدود ۵۷۲۰۰ نفر ارتش، ۳۲۶۰۰ نفر سپاه، ۳۲۹۰۰ نفر ناجا، ۲۳۰۰ نفر وزارت دفاع و ۳۶۶ نفر ستاد کل، آموزش دیده‌اند.

سردار کمالی بیان کرد: در بخش عمومی (کسب و کار، سبک زندگی، امداد و نجات و…) ارتش ۴۱۵۰۰ نفر، ناجا ۳۸۶۰۰ نفر، سپاه ۱۳۵۰۰ نفر، وزارت دفاع ۲۹۰۰ نفر آموزش داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های تخصصی به تفکیک، فنی و حرفه‌ای ۴۷۱۰۰ نفر، جهاد کشاورزی ۶۴۷۰۰ نفر، ورزش و جوانان ۱۰۰۰۰ نفر، ارتباطات و فناوری اطلاعات ۳۴۰۰ نفر می‌باشد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی در پایان گفت: در بخش آموزش عمومی نیز هلال احمر ۷۳۸۰۰ نفر و وزارت ورزش و جوانان ۲۲۸۰۰ نفر در موضوعاتی همچون خودآگاهی، مدیریت زمان، ارتباطات مؤثر، راه اندازی کسب و کار، آشنایی با قوانین کسب و کار، کسب و کار‌های تعاونی و… آموزش داده است که این آموزش در سال ۱۳۹۹ با ظرفیت ۶۵ درصد سربازان موجود ادامه خواهد داشت تا ان شاء الله در ۱۴۰۰ به ۸۵ درصد سربازان و ۱۴۰۱، صد در صد تحت پوشش قرار گیرند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار