کد خبر: 1026574
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
شهردار کرج خبرداد
شهردار کرج با تاکید بر اینکه تملکات پروژه تعریض بلوار ارم در حال انجام است، گفت: برای تحقق این مهم ۴۶ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

علی کمالی زاده با اشاره به اینکه تملک و آزادسازی املاک واقع در بلوار ارم جزو اولویت های شهرداری است، اظهار کرد: توسعه، تعریض و تکمیل راه های مواصلاتی درون شهری که بعضاً موجب تحمل زحمت برای شهروندان می‌شود، به جد در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در محدوده پروژه تعریض بلوار ارم چند معارض دولتی وجود دارد، گفت: بعضی از این ارگان های دولتی شامل وزارت نیرو، هواناجا نیروی انتظامی و بنیاد تعاون سپاه است که توافقات لازم در خصوص تملک آن ها صورت گرفته است.

شهردار کرج کل بودجه تملک بلوار ارم مهرشهر را ۴۶ میلیارد اعلام کرد و افزود: این مهم توسط منطقه به طور کامل جذب شده است.

کمالی زاده در خصوص تملک املاک شخصی واقع شده در پروژه نیز گفت: برای تملک املاک شخصی اقدام شده و توافقات بعدی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رفع معارض دیوار پایگاه هوایی ناجا اشاره و اضافه کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با معاونت مهندسی کل ناجا و فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، عقب نشینی و توافق ضمنی صورت گرفته است و در حال حاضر اقدام به برداشت اعیانی های موجود در محدوده بلوار ارم شده است.

شهردار کرج اضافه کرد: بلوار ارم یکی از راه های ورودی و خروجی جنوب شرقی کرج است که به محدوده ماهدشت و کیانمهر متصل می شود و با تعرض آن می توان بسیاری از مشکلات ترافیکی این محدوده را مرتفع کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار