کد خبر: 1026546
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
سریال «مردان نادر» با مشارکت معاونت امور استان‌های رسانه ملی، معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی و صداوسیمای مرکز بوشهر در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، تفاهمنامه همکاری برای تولید سریال «مردان نادر» درباره دلاورمردان نیروی دریایی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز سیمای استان‌ها امضا شد. سیدعباس فاطمی، رئیس مرکز سیمای استان‌ها در این نشست با اشاره به رشادت شهید نادر مهدوی از شهدای نامی بوشهر و دلاورمردان سپاه در نیروی دریایی گفت: شهید «نادر مهدوی» یکی از قهرمانان دفاع مقدس در حوزه نبرد دریایی است و این حوزه مردان نادر متعددی دارد که از گذشته و زمان رئیسعلی دلواری تاکنون امنیت را برای کشور به ارمغان آورده‌اند تا جایی که دشمن هرگز جرئت تعدی نیافته است.

او با بیان اینکه معرفی این عظمت و تربیت مؤمنانه وظیفه رسانه ملی است، گفت: برای معرفی مردان نادر این خطه ابتدا یک مینی‌سریال در نظر گرفته شده بود، اما شکوه حماسه آنان ما را بر آن داشت تا سریالی در ۲۶ قسمت برای این امر در نظر بگیریم تا با مبنای روایت رشادت شهید نادر مهدوی سیر تکامل نیروی دریایی تا امروز، عظمت و اقتدار این نیرو و افق پیش روی آن را به تصویر بکشد و نشان دهد همان گردان‌های سیاری که هنگام دفاع مقدس با تجهیزات ساده به جنگ ناو‌های تا دندان مسلح دشمن می‌رفتند با سینه‌هایی پر از عشق و ایمان به شهادت امروز با امکانات فنی پیشرفته مجال اندیشیدن و حتی نزدیک شدن به حریم کشور ما را از دشمن گرفته‌اند. فاطمی با بیان اینکه رسانه ملی و معاونت امور استان‌ها این توفیق را یافته است تا برای معرفی تک‌ستاره‌هایی از سپهر فروزان دفاع مقدس به نسل امروز در جای جای کشور از استان زنجان تا آذربایجان غربی و کرمان و بوشهر برنامه تولید کند، گفت: پشتیبانی و همیاری سپاه پاسداران برای تأمین تجهیزات لجستیکی و کمک به جمع‌آوری و پژوهش درباره هر یک از این شخصیت‌ها می‌تواند در هر چه بهتر شدن ساخت این مجموعه و سریال‌ها کمک کند. سردار غلامحسین داستان، معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه بحث دفاع مقدس و بعد بازدارندگی آن همچنان ادامه دارد، گفت: اگر بشود با زبان هنر، حماسه شهدا و فضایلشان را به نسل امروز نشان داد، کار بزرگی است. امیدوارم اقدامات برای تولید این سریال هرچه سریع‌تر به انجام برسد تا در سالگرد شهادت شهید نادر مهدوی در پاییز سال آینده آماده پخش شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار