کد خبر: 1026443
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
سرهنگ موقوفه‌ای خبر داد
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که از خریداران کالا در سایت‌های خرید و فروش فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۸۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر اظهار کرد: اوایل آبان ماه شهروندی به کلانتری ۱۰۸ نواب مراجعه و اظهار کرد، قصد خرید گوشی موبایل از سایت‌های خرید و فروش فضای مجازی را داشتم که پس از بررسی در سایت‌ها آگهی فروش، قیمت گوشی موبایلی به نظر ارزان‌تر از سایر گوشی‌های مشابه آمد. با فروشنده تماس گرفتم و قرار شد که مبلغ گوشی موبایل را به شماره حسابی که وی اعلام می‌کند، واریز کنم تا گوشی موبایل را به نشانی ام ارسال کند. با پرداخت مبلغ گوشی موبایل به تلفن فروشنده تماس گرفتم و متوجه شدم که فروشنده شماره تلفنم را مسدود و شماره تلفنش را از دسترس خارج کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با دریافت شکایت تیمی از مأموران کلانتری نواب بررسی موضوع را بر عهده گرفتند، ابراز داشت: در حین تحقیقات پلیسی، پرونده‌های مشابه دیگری نیز به کلانتری ارجاع شد.

وی عنوان کرد: با پالایش پرونده‌ها و رصد‌های اطلاعاتی مشخص که پرونده‌ها سریالی بوده و متهم با آگهی فروش موبایل در سایت‌های اینترنتی از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کند.

سرهنگ موقوفه‌ای افزود: در تحقیقات پلیسی هویت متهم و مخفیگاه وی شناسایی و مأموران کلانتری نواب موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی وی را در مخفیگاهش در حوالی جنوب غرب تهران دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به ۱۸۰ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کرد، گفت: تا کنون ۱۶ تن از مال باختگان شناسایی و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده و شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار