کد خبر: 1026403
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
وقوع حادثه در متروی ۱۷‌شهریور مرگ یکی از کارگران را رقم زد. پیش از این حادثه، یک کارگر و یک آتش‌نشان در این بخش از مترو جانشان را از دست داده بودند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۱۰:۵۲ روز گذشته یک مورد حادثه در کارگاه متروی خیابان ١٧‌شهریور، تقاطع بلوار قیام اتفاق‌افتاد و آتش‌نشانان دو ایستگاه در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد یکی از دیواره‌های کارگاه که قرار بود به عنوان بخش خروج اضطراری استفاده شود، تخریب شده و یکی از کارگران زیر آوار مدفون شده است. بعد از آن بود که امدادگران عملیات آواربرداری را انجام داده و پیکر کارگر ۳۶‌ساله افغان را از میان آوار خارج کردند که امدادگران اورژانس بعد از معاینه مرگ وی را تأیید کردند.

علی امام، مدیر عامل متروی تهران هم در توضیح بیشتر حادثه به ایسنا گفت: پیمانکار در حال حفاری گالری تأسیسات ایستگاه در تقاطع خط‌۶ و ۷ بود که قسمتی از سقف گالری ریزش کرد. وی ادامه داد: چهار کارگر در حال حفاری بودند که با ریزش قسمتی از سقف، سه کارگر فوراً خود را نجات دادند، اما چهارمین کارگر زیر آوار مدفون شد و جانش را از دست داد.

۱۹ مهر‌سال‌۹۵ هم حادثه‌ای مرگبار در این بخش از مترو رقم خورد. ساعت ۱۱:۳۷ روز حادثه خبر رسید به دلیل ریزش چاه کارگری داخل چاه گرفتار شده است. با اعلام این حادثه یکی از آتش‌نشانان به نام مهدی حاجی‌پور ۳۴‌ساله داخل چاه شد که به یک باره دیواره چاه به دلیل سستی بار دیگر ریزش کرد. پس از آن امدادگران در جریان عملیات آواربرداری پیکر آتش‌نشان شهید را از میان آوار خارج کردند. امدادگران همچنین پس از چند ساعت تلاش دیگر پیکر کارگر گرفتار شده را هم از میان آوار خارج کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار