کد خبر: 1026092
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
وقتی خودروی تاکسی پشت چراغ قرمز توقف می‌کرد، مرد مسافر به بهانه برقراری تماس فوری گوشی تلفن همراه راننده را می‌گرفت و پا به فرار می‌گذاشت.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت گوشی‌تلفن همراه رانندگان تاکسی به مأموران کلانتری‌۱۳۲ نبرد گزارش شد. شاکیان گفته بودند مردی که به عنوان مسافر سوار شده‌بود گوشی تلفن همراه آن‌ها را سرقت و فرار کرده است. یکی از شاکیان که ۱۲‌آبان‌ماه شکایتش را مطرح کرده‌بود، در توضیح ماجرا گفت: در حال عبور از خیابانی حوالی کلانتری بودم که پسر جوانی را به عنوان مسافر سوار کردم. وقتی پشت چراغ قرمز توقف کردم، پسر جوان گفت که شارژ گوشی تلفن همراهش تمام شده و از من خواست گوشی‌ام را به او بدهم تا یک تماس ضروری بگیرد. من هم به حرفش اعتماد کردم و خواستم برای رفع مشکلی که برایش پیش آمده به او کمک کرده‌باشم برای همین گوشی‌ام را به او دادم و آن مرد مشغول گرفتن شماره شد. در حالی که چند ثانیه به سبز شدن چراغ راهنمایی مانده بود، ناگهان او در خودرو را باز کرد و پا به فرار گذاشت و به این شیوه گوشی تلفن همراه گرانقیمتم را سرقت کرد که حالا از او شکایت دارم.

مأموران پلیس با بررسی شکایت‌های مطرح شده متوجه شدند مشخصاتی که شاکیان از متهم به پلیس اعلام کرده‌اند با هم مطابقت دارد. بنابراین اطمینان پیدا کردند که همه سرقت‌ها از سوی یک نفر در حال رقم خوردن است.
در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران کلانتری روز ۱۳‌آبان هنگام گشت‌زنی متوجه فریاد‌های کمک‌خواهی یک راننده تاکسی شدند. راننده تاکسی گفت که پشت چراغ قرمز متوقف شده بود که مرد مسافر گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده و به سرعت گریخت. بعد از آن بود که مأموران پلیس با اجرای طرح مهار موفق شدند، سارق جوان را شناسایی و بازداشت و در بازرسی از او گوشی تلفن همراه سرقت شده را هم کشف کنند.

متهم ۲۹‌ساله در بازجویی‌ها به سرقت سریالی گوشی تلفن‌همراه از رانندگان تاکسی اعتراف کرد. او گفت: از سه‌ماه قبل بود که نقشه سرقت گوشی تلفن همراه رانندگان تاکسی را طراحی کردم. بعد هم کنار خیابان می‌ایستادم و سوار تاکسی‌هایی می‌شدم که مسافر نداشتند. وقتی خودرو پشت چراغ قرمز توقف می‌کرد به بهانه تماس فوری گوشی تلفن همراه راننده را می‌گرفتم و فرار می‌کردم.

سرهنگ جهانشاه تیموری، رئیس کلانتری‌۱۳۲ نبرد گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵‌سرقت مشابه اعتراف کرده است و تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار