کد خبر: 1026067
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
سمیرا چوبداری
سرویس سیاست جوان آنلاین: ما با تو دشمنیم. خطابم به ایالات است. او که حالا خیلی هم متحده نیست! جهان‌بینی ما در دشمنی با شما تعریف می‌شود. ما با تو دشمنیم، به‌خاطر تمام نفس‌هایی که زیر لگدهایت خفه کردی. ما با تو دشمنیم به‌خاطر تمام عروسک‌هایی که یتیم‌شان کردی. ما با تو سر ناسازگاری داریم، سر جنگ داریم، اصلاً سرمان درد می‌کند تا تو یک غلطی بکنی و برای تلافی بیاییم. برای چنین روزی پسر می‌زاییم و بزرگ می‌کنیم! ما از تو بیزاریم.

ما با تو پدرکشتگی داریم. از همان زمستان سیاهی که سردار ما را به شهادت رساندی و داغ‌مان کردی. یتیم‌مان کردی. ما با تو دشمنیم، به‌خاطر داغ دل پدر‌هایی که چشم به راه پسر‌ها ماندند... مادر‌هایی که سیاه‌پوش شدند، خانه‌هایی که سوختند. تنهایی که له شدند. جوانانی که به رگبار بسته شدند، حلقوم‌هایی که بریده شدند. صدا‌هایی که خفه شدند.

ما با تو دشمنیم. ما با تو سر ناسازگاری داریم. اصلاً می‌دانی چیست؟ توحید ما با دشمنی تو کامل می‌شود. چه کسی گفته تو ابر قدرت جهانی! ما به قدرت تو کافریم. نه غرب‌پرستیم و نه کاسه‌لیس!

ما پیرو مولایی هستیم که دنیا را سه طلاقه کرده بود. حالا تو می‌خواهی ابرقدرت دنیایی باشی که از آب بینی بز پَست‌تر است؟! دنیایی که سه‌طلاقه شده؟!

ما سرباز سرداری هستیم که ما را ملت امام حسین نامید. تو با یک کشور طرف نیستی! با یک تفکر و با یک مکتب طرف شده‌ای. تفکری که از یک نیم روز در قلب تاریخ شروع شد و الی‌الابد است. هر قدر ما را بکشی زنده‌تر خواهیم شد.
وای بر روزگارت!
به‌خاطر جان‌های خونین و تنهای بی‌جان!
به‌خاطر تمام خاک‌هایی که با منطق حیوانی تو به خون نشست و غارت شد! به‌خاطر جمجمه‌هایی که زیر قدم‌های شوم تو خرد شد! به‌خاطر تمام بشر‌هایی که حقوق‌شان با تو پایمال شد! به‌خاطر آزادی‌هایی که بیان نشد و اسیر استکبار نحس تو شد. وای بر روزگارت وقتی خروش سلیمانی‌ها کاخ سفیدت را به خاک سیاه بکشد.

ما خواب امریکا نمی‌بینیم، ما سال‌هاست رؤیای شهادت داریم. این مشقی است که در مکتب سلیمانی یاد گرفتیم. منتظر ما باش. مرد این میدان ماییم. حریف تو ماییم. دیر نیست که مثل تایتانیک غرق شدنت را در جهان سینمایی امروز به اکران بگذارند. دیر نیست که تو هم مثل فراعنه تاریخ به زباله‌دان فراموشی پرتاب شوی و نام و نشانت گم شود. حالا دیگر برای ما مهم نیست کدام‌تان رئیس می‌شود. هر ابلیسی که بیاید امریکا همان امریکاست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار