کد خبر: 1026066
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
‌ بازدید سردار سلامی از نوار مرزی استان اردبیل
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از نوار مرزی استان اردبیل تأکید کرد: «با هرگونه تهدید مرزی برخورد قاطع و به‌موقع خواهیم داشت.»
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر پنج‌شنبه در جریان بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز و سدمیل مغان در استان اردبیل اظهار داشت: «امنیت پایدار خط قرمز ماست و هرگونه ناامنی و تهدید در مرز‌ها که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد پذیرفته شدنی نیست». وی ضمن رصد آخرین تحرکات منطقه قره‌باغ، دستورات لازم برای تأمین بیشتر امنیت مناطق مرزی را صادر کرد و افزود: «تقویت تمهیدات دفاعی - امنیتی متناسب با وضعیت مناطق پیرامونی، مراقبت هوشمندانه و حضور هوشیارانه یگان‌های مستقر در مناطق مرزی مجاور محل درگیری‌های اخیر مورد تأکید است».

سردار سلامی با سپاس و قدردانی از مجاهدت‌ها و آمادگی‌های رزمندگان اسلام و مرزداران غیور و غیرتمند برای دفاع از مرز‌ها در این منطقه حساس، تغییرناپذیری مرز‌های بین‌المللی را امری مهم توصیف و با تأکید بر ضرورت اهتمام طرف‌های درگیر در مناقشه قره‌باغ از بروز هرگونه تهدید علیه مرز‌های جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: «در عین حال تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای برخورد قاطع و به‌موقع با هر نوع تهدید و یا تعرض مرزی علیه ایران اندیشیده شده است». وی با اشاره به اینکه ملت عظیم‌الشأن ایران سختی‌ها را تحمل کردند و خواهان عزت‌اند، افزود: امروز به‌برکت نشکستن باورهای‌مان، مردم توانسته‌اند محکم و استوار در مقابل تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان بایستند و اراده خود را بر آنان تحمیل کنند. سرلشکر سلامی تصریح کرد: سپاه و بسیج خادم ملت ایران، از جمله مردمان فهیم، مؤمن و انقلابی دشت زیبا و حاصلخیز مغان است و برای رونق بیشتر این منطقه، آماده هر نوع کمک و نقش‌پذیری هستند. فرمانده کل سپاه همچنین ضمن بازید از سد میل مغان، با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که در منطقه حضور داشتند هم گفتگو کرد. سردار سلامی همچنین با نیرو‌های نظامی و مرزبانان مستقر در نقاط مرزی اصلاندوز مغان دیدار و در نشستی با مسئولان و فرماندهان نظامی منطقه در باره اوضاع منطقه و تحولات آن‌سوی مرز بحث و تبادل نظر کرد.

درگیری‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان از حدود ۴۰ روز پیش در مناطق نزدیک به شهرستان‌های اصلاندوز و خداآفرین آغاز شده است. ارتش آذربایجان در جریان درگیری‌ها با ارامنه شهر‌های اشغالی جبرییل، فضولی، قبادلی و زنگیلان را در نزدیکی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران از ارامنه باز پس گرفت. در پی تحرکات نظامی در منطقه، نیرو‌های نظامی ارتش و سپاه در مناطق مرزی اصلاندوز و خداآفرین مستقر شده و بر امنیت مرز نظارت دارند.

امروز از قدرت بازدارندگی کم‌نظیری برخورداریم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با بیان اینکه تهاجم علیه ملت ایران مضرات زیادی برای دشمن دارد، گفت: امروز ما از قدرت بازدارندگی کم‌نظیر برخورداریم.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه که برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است، طی سخنانی که با حضور مسئولان ارشد استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: «پیامبر اسلام (ص) برگزیده شدند تا بشر را رو به تعالی ببرند و امیدواریم ما در این مسیر به درستی گام برداریم».

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وحدت کلمه در مسیر حق از موارد مورد تأکید پیامبر اسلام (ص) بود، گفت: «امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در مسیر رو به جلوی انقلاب بر این امر تأکید داشته‌اند و بدون شک همین امر موجب پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف شده است. بیش از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و این در حالی است که دشمنان بیشترین اتحاد را در به شکست کشاندن انقلاب داشته‌اند، اما تاکنون راه به جایی نبرده‌اند. شاید پس از دوران پیامبر اسلام (ص) هیچ مقطعی را ما شاهد نباشیم که چنین حجم دشمنی علیه جبهه حق ایجاد شده باشد.»

سردار فدوی تصریح کرد: «اگر دشمنان اقدامی را هم علیه انقلاب اسلامی ایران انجام نداده‌اند، قطعاً نتوانسته‌اند، نه اینکه نخواهند. اگر این حجم دشمنی علیه هر یک از همین کشور‌های مستکبر شکل می‌گرفت قطعاً نابود می‌شد. در عین حال با وجود همه دشمنی‌ها ایران امروز با ایران اوایل انقلاب و حتی ایران چند سال پیش قابل قیاس نیست و روز به روز حرکت رو به جلو دارد.»

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: «امروز ما در مراسم تکریم و معارفه دو برادر گران‌قدر سردار گشتاسبی و سردار شفاهی هستیم و امید داریم این برادران همان‌گونه که تاکنون در مسیر خدمت به انقلاب و اسلام موفق بوده‌اند این مسیر را به بهترین شکل ادامه دهند تا به بهترین پاداش یعنی شهادت دست پیدا کنند.» در این مراسم از خدمات سردار امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تجلیل به عمل آمد و سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان معرفی شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ای کاش به عوامل گرانی و مفسدان اقتصادی و کسانی که در فرآیند تولید کارشکنی میکنند از نگاه امنیت ملی نگریسته میشد که فرهنگ و سیاست جامعه را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد این افراد خواسته یا ناخواسته با اختلاس ها ی کلان ... در واقع روح و روان ملت ایران و جوانان را با تباه کردن اقتصاد کشور و افزایش تورم و گرانی نا متعادل میکنند و طلاق ها را گسترش میدهند و جلوی ازدواج ها را میگیرند و به تجرد و عواقب تلخ آن دامن می زنند مسکن را گران میکنند جرم ها و جنایتهای ناخواسته بر اثر فقر را ایجاد میکنند و سرانجام امنیت روانی جامعه را به هم می ریزند و مشروعیت را در اذهان مردم از بین میبرند و... باعث خشم و اعتراض و نارضایتی اجتماعی مردم میشوند و در نهایت راه پیشرفت ایران را می بندد .... بعد شما مجبورید در قوه قضائیه برای انبوهی از افراد و جوانان به ظاهر گناهکار اما در واقع بیگناه پرونده تشکیل دهید ... پس مشکلات جامعه را با طراحی یک سیستم هوشمند قدرتمند ناظر بر عوامل گرانی ریشه ای حل کنید تا دادگاههای ما بطور کامل خلوت شوند و جامعه به آرامش برسد ... ( یک نمونه کوچک و عامل گرانی گوشت صادرات گوسفندان ماده که در آینده برای تولیدات گوشتی کشور فاجعه ایجاد خواهد کرد و ما را در این شرایط سخت ؛ نیازمند واردات گوشت خواهد کرد اما عجیب اینجاست که چرا به این موضوع مهم توجه نمیشود در حالیکه صدا و سیما یک گزارش مفصل از مبدأ تا مقصد قاچاق گوسفندهای ماده و خروج آنها از مرز تهیه و پخش کرده است ؟!...)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار