کد خبر: 1026057
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
سرمربی استقلال می‌گوید با وجود غیبت بازیکنان جدید این تیم به خاطر بسته بودن پنجره نقل‌انتقالات، بازیکنانی را دارد که تیمش در برابر مس رفسنجان به مشکل نخورد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمود فکری، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر گفت: ان شاء الله با تلاش و کوشش همه مجموعه فوتبال یک لیگ پویا، قوی، منظم و به دور از مسائل حاشیه‌ای داشته باشیم. جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنم. با توجه به اینکه این همه مشکلات در بحث کرونا داشتیم، لیگ را آغاز کردیم. می‌خواهیم که مسئولان با تمام قوا تلاش کنند تا فصل خوبی را داشته باشیم. جا دارد باز هم تشکری از کمیته داوران و خود داوران عزیز داشته باشم که همیشه مظلوم بودند و هستند. ان‌شاء الله در کنار هم مشکلات مربوط به حق و حقوق داوران را حل کنیم. با وجود این همه مسائل، داوران عزیز ما کار می‌کنند. در دنیا هم می‌بینیم که داوران با استفاده از کمک داوری ویدیویی هم اشتباه می‌کنند، اما در ایران اشتباهات کمتر است. داوران جزو ارکان اصلی فوتبال هستند که هر چه قوی‌تر باشند لیگ‌مان هم قوی‌تر است.

سرمربی استقلال درباره شناختش از مس رفسنجان گفت: برای تیم استقلال هیچ دیداری آسان نیست. همه تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند با انگیزه هستند و این موضوع برای ما مشکل‌ساز می‌شود. مس رفسنجان از جمله تیم‌هایی است که با اقتدار به لیگ‌برتر صعود کرد و حقش بود. از شروع فصل گذشته جزو تیم‌های مدعی بودند و با فاصله قهرمان شدند. امسال تیم خوبی را بستند. شناخت خوبی روی نفرات این تیم دارم که جزو بازیکنان باانگیزه و باکیفیت هستند. این دیدار و بازی‌های بعد آسان نیست. نمی‌توانیم بگوییم قرعه ما در لیگ‌برتر آسان است. باید با تمام توان و تلاش‌مان وارد بازی شویم و به امید خدا با تلاش و جنگندگی بازیکنان سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

او درباره شناختش از محمد ربیعی، سرمربی مس گفت: من و ربیعی همدیگر را از گذشته می‌شناسیم و می‌دانیم در مجموع کادرفنی این تیم چطور برنامه‌ریزی می‌کند. امیدواریم در زمین، از طرف هر دو تیم بازی خوبی انجام شود و در آخر هم نتیجه خوبی رقم بخورد.

سرمربی استقلال درباره بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات تیمش نیز خاطرنشان کرد: پنجره نقل‌وانتقالات ارتباطی به کادر فنی و پزشکی ندارد، اما بازیکنان جدید خودمان را در اختیار نداریم و تا وقتی پنجره باز نشود آن‌ها را نخواهیم داشت. اگر تا فردا این مجوز صادر شود از بازیکنان جدید استفاده می‌کنیم؛ در غیر این صورت بازیکنانی داریم که در این دیدار به مشکل نخوریم و عملکرد خوبی را از خودمان نشان دهیم. با توجه به انگیزه بازیکنان، بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

فکری درباره برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگر یادآور شد: در مجموع از نیم‌فصل گذشته به این سمت، تیم‌ها طرفداران خود را در ورزشگاه ندارند. این اتفاق قشنگ نیست. استادیوم با شور و حال طرفداران قشنگ‌تر و جذاب‌تر می‌شود. هم شخص خودم و هم بازیکنان استقلال می‌دانند که طرفداران پرشماری حامی استقلال و خواهان برد این تیم هستند. چه در استادیوم و چه در خانه، حمایت آن‌ها را در کنار خودمان احساس می‌کنیم. ان شاء الله بازیکنان عرق می‌ریزند تا آن‌ها را در منزل خوشحال کنند.

وی درباره وضعیت مصدومان تیمش اظهار کرد: داریوش شجاعیان تنها آسیب دیده ما است که او را در بازی با مس رفسنجان در اختیار نخواهیم داشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار