کد خبر: 1026048
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
مردم شبوه در یمن، انجمن آسیب‌دیدگانِ جنایات امارات و تروریست‌های وابسته به این کشور را تشکیل دادند تا این انجمن، مجازات ابوظبی و مزدورانش را در دستور کار خود قرار دهد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: خانواده‌های یمنی قربانی جنایات امارات عربی متحده و شبه‌نظامیان وابسته به این کشور در استان «شبوه» (مرکز یمن) بیانیه‌ای علیه ابوظبی منتشر کردند.

این خانواده‌ها در این بیانیه، اعلام کردند که انجمن آسیب‌دیدگان جنایات امارات و تروریست‌های وابسته به این کشور را تشکیل داده‌اند تا این انجمن، مجازات این کشور و مزدورانش را در دستور کار خود قرار دهد.

روزنامه القدس العربی گزارش داد که هدف بعدی این انجمن، کشف واقعیت و کمک به خانواده‌های قربانیان از طریق مراجع قضایی است.

در این بیانیه تأکید شد: «تمامی کسانی که حقیقت و عدالت برایشان اهمیت دارد، باید در کنار ما بایستند و در این مأموریت و وظیفه انسانی، شرعی و اخلاقی بزرگ به ما کمک کنند».

این انجمن از همه نهاد‌های محلی و بین‌المللی فعال در زمینه حقوق بشر، روزنامه‌نگاران، فعالان و وکلا خواست که برای حمایت از ملت یمن، در کنار این انجمن باشند و از آن حمایت کنند.

در بیانیه مذکور تصریح شد، این خانواده‌ها، قربانیانِ قتل، ربایش و ناپدید شدن در زندان‌های مخفی امارات در یمن هستند و پس از مشورت، برای مقابله با این جنایات، این انجمن تشکیل شد.

امارات و عربستان سعودی از فروردین ۱۳۹۴ با تشکیل ائتلافی، حمله به ملت یمن را کلید زدند و تا کنون نیز این حملات ادامه دارد. هدف ریاض و ابوظبی بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی یمن بود که هنوز در این کار موفق نشده‌اند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار