کد خبر: 1025996
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
مربی تیم سایپا گفت: با تیمی در هفته اول بازی داریم که مثل فصل گذشته یکی از بهترین‌هاست و همچنان مدعی شماره یک قهرمانی است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سایپا نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است. اما مهمترین تغییری که در این تیم ایجاد شده، تغییر در نگرش به فوتبال است و این را می‌توان نقطه عطف این تیم نسبت به فصل گذشته دانست.

وی اضافه کرد: ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی را به خدمت گرفته‌ایم و به این بازیکنان فرصت حضور در لیگ برتر را خواهیم داد و امیدواریم بتوانند از این فرصت استفاده کرده و هم خودشان را به عنوان بازیکن حرفه‌ای در سطح بالای فوتبال معرفی کنند و هم برای تیم سایپا مفید باشند.

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار هفته اول این تیم مقابل پرسپولیس بیان داشت: پرسپولیس تیمی خوب و قابل احترام است و از نظر من این تیم در فصل جدید هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود. بازی‌های اخیر آن‌ها نشان می‌دهد که باوجود تغییراتی که داشتند باز هم اصلی‌ترین مدعی قهرمانی می‌باشند.

قربانی تصریح کرد: ما در این بازی با تیم جوان شده سایپا به مصاف تیم مدعی، پر مهره و باتجربه پرسپولیس می‌رویم و در این بازی یک جنگ تاکتیکی با این تیم داریم. شخصاً به نتیجه کاری ندارم، اما امیدوارم بتوانیم از نظر تاکتیکی برتری خود را به تیم خوب و قابل احترام پرسپولیس دیکته کنیم.

مربی نارنجی پوشان در خصوص هدفگذاری این تیم در لیگ بیستم خاطرنشان ساخت: هدفگذاری ما در این فصل این است که تیم قابل احترامی داشته باشیم که در جایگاه مناسبی در جدول قرار بگیریم. سایپا فصل گذشته رتبه نازلی در جدول داشت و اصلی‌ترین هدف ما این است که در این فصل تیم را به جایگاهی برسانیم که در خور نام این تیم باشد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص فوتبال بدون تماشاگر گفت: قطعاً حضور تماشاگر می‌تواند بر هیجان بازی‌ها اضافه کند. اما از نظر شخصی من بازی‌ها بدون حضور تماشاگر باعث شده تاحدودی بر کیفیت فنی تیم‌ها اضافه شود. برخی از تیم‌ها که پرهوادار بودند و حضور تماشاگران شان در ورزشگاه روی عملکرد شان تاثیر مثبت می‌گذاشت، حالا باید بیشتر به توان بازیکنان و تفکر مربیان خود تکیه کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار