کد خبر: 1025982
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:
سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، توقف خودرو در حاشیه تفرجگاه‌ها و بوستان‌های اصفهان ممنوع است و متخلفان مشمول جریمه می‌شوند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به برخورد قاطع پلیس راهور با خودروهای هنجارشکن در استان اصفهان اظهار داشت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، دوردورهای شبانه در محله‌ها، صدای ناهنجار اگزوز و سیستم‌های صوتی غیراستاندارد خودروها از اقدامات قاطع پلیس راهور برای جلوگیری از مردم آزاری است.

وی افزود: در هفته‌ای که با اعمال محدودیت‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان همراه بود، پلیس راهور در اقدامی مشترک با سایر نهادهای اجرایی مسیرهای جایگزین را نیز مسدود و نسبت به آگاه سازی شهروندان به عدم سفرهای غیرضروری اقدام کردند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به جریمه خودروهایی که در حاشیه تفرجگاه‌ها مانند ناژوان و صفه توقف می‌کنند هم گریزی زد و تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا، خودروهای متوقف در حاشیه تفرجگاه‌ها و بوستان‌های اصفهان مشمول جریمه می‌شوند.

وی تداوم ممنوعیت توقف در حاشیه تفرجگاه‌ها را به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا دانست و افزود: پلیس تمایلی به اعمال جریمه رانندگی ندارد و بر این اساس از شهروندان درخواست می‌شود در تعامل با پلیس از سفر و ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا زنجیره شیوع ویروس کرونا قطع شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار