کد خبر: 1025975
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
همزمان با هفته وحدت و فرخنده میلاد مسعود فخر کائنات حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) "رزمایش سراسری دفاع از مَقر ادارات" توسط کارمندان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان اصفهان و همکاران حراست برگزار شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، در این رزمایش که با هدف دفاع از مقر ادارات و اماکن حساس دولتی به طور همزمان در تمامی ادارات و سازمان های سطح کشور برگزار شد، بسیجیان شرکت گاز استان اصفهان در حرکتی نمادین به صیانت و حراست از مقر و ساختمان اداری شرکت پرداختند.

سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در این رزمایش ضمن قدردانی از حضور همیشگی کارکنان بسیجی در عرصه های مختلف، از همکاران بسیجی به عنوان مدافعان اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: حضور پرشور و به موقع نیروهای بسیجی در هر عرصه ای موجب تسریع در انجام امور و رفع آن مشکلات گردیده است.

وی، افزود: بر اساس آیات و روایات قرآنی و اسلامی ما به عنوان یک مسلمان باید برای دفاع از آرمان ها و اهداف دین، همیشه آماده بوده و با اجرای این گونه برنامه های دفاعی، آمادگی  خود را برای دفاع از حریم و مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام نمایم.

در ادامه حسینی مهر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان، ضمن قدردانی از حضور پرشور و با شکوه نیروهای بسیجی و همکاران حراست، این رزمایش را اقدامی مثبت در جهت بازدارندگی دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود: این اقدامات دفاعی یادآور حماسه ها و رشادت های شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس است که زمینه اعلام آمادگی در مقابل دشمنان و موجب ایجاد آرامش برای آحاد جامعه خواهد شد.

در ادامه کارکنان بسیجی با همکاری نیروهای حراست پس از اعلام شروع رزمایش توسط سردار فدا فرماندهی محترم سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برنامه اجرای رزمایش دفاع از مقر شرکت برگزار شد و در انتها با بررسی و بازدید میدانی مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج از نیروهای مستقر شده، این رزمایش به پایان رسید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار