کد خبر: 1025839
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
رپورتاژ آگهی/ شیشه رنگی از قدیمی ترین و جالب ترین مواد اولیه های موجود در دکوراسیون داخلی است که امروزه از آن برای ساخت درب و پنجره ساختمان استفاده می شود. شیشه رنگی در هنر معماری ایرانی و سنتی برای زیباسازی ساختمان کاربرد فراوانی داشته است. مهم ترین کاربرد شیشه رنگی، تزئینی برای دکوراسیون داخلی است که هدف از طراحی و ساخت آن همین موضوع است.

شیشه های رنگی با توجه به طیف رنگی متفاوت خود برای دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان استفاده می شوند. شیشه های رنگی به انواع شیشه رنگی لمینت، شیشه رنگی دکوراتیو، شیشه رنگی سکوریت و شیشه رنگی لاکوبل تقسیم می شوند. در ادامه این مقاله شما را با دکوراسیون داخلی با استفاده از شیشه های رنگی آشنا می کنیم.

شیشه رنگی و معجزه آن در دکوراسیون

شرکت ایران لاکوبل در زمینه تولید انواع شیشه های رنگی با طیف رنگی گسترده و ضخامت مختلف مطابق با نظر مشتری به صورت عمده فعالیت می کند. این شرکت اهداف خود را با مشاورین و کارشناسان با تجربه در زمینه فروش بازار داخلی و خارجی توسعه می دهد.

شیشه رنگی سنتی چه کاربردی در ساختمان سازی دارد؟

استفاده از شیشه رنگی سنتی در ساختمان و هنر معماری ایرانی قدمت بسیاری دارد. شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چرا انواع شیشه های رنگی در معماری سنتی ایرانی کاربرد داشته است؟ استفاده از شیشه رنگی سنتی در گذشته برای زیبایی و جلوه خاص به ساختمان و حفاظت در برابر نور خورشید بوده است. همچنین طراوات و نشاط با انعکاس نور در شیشه های رنگی به خانه حس زندگی، رفع تنش و مشکلات را برای افراد به همراه داشته است.

استفاده از شیشه های رنگی در دکوراسیون مدرن

شیشه های رنگی در هنر معماری مدرن نسبت به هنر معماری سنتی و قدیمی به شکل دیگری اجرا می شود. استفاده از شیشه های رنگی طرح دار برای درب ورودی و نمای بیرونی ساختمان جلوه خاص و زیبایی را به آن می بخشد. از کاربرد مهم شیشه های رنگی در معماری مدرن و جدید می توان به طراحی و تولید انواع آینه های دکوراتیو اشاره کرد.

شیشه های رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی می توانند مانند معجزه عمل کنند. اگر از شیشه رنگی در سرویس بهداشتی، استفاده کرده باشید تفاوت فضا را متوجه خواهید شد. فضاهایی مانند سرویس بهداشتی معمولا کوچک هستند، استفاده از این شیشه ها می تواند به بزرگ نشاندن فضا کمک زیادی کند. همچنین از شیشه های دودی به عنوان رومیزی برای جلوه و زیبایی بیشتر استفاده می شود. اگر در انتخاب شیشه های رنگی هنوز دچار ترید هستید، مشاورین ایران لاکوبل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

شیشه رنگی چه ویژگی هایی دارد؟

از مهم ترین ویژگی های شیشه های رنگی می توان به دریافت انرژی و جلوگیری از ورود اشعه مضر خورشید به داخل اشاره کرد. در گذشته برای ساخت انواع شیشه های رنگی به موضوع عدم ناسازگاری طیف های رنگی نور فروسرخ و نور فرابنفش با بینایی افراد توجه نمی کردند. اما امروزه با توجه به تنوع در شیشه های رنگی میزان طیف رنگی در این شیشه ها بیشتر شده است. تنوع در رنگ شیشه موجب عدم ایجاد حساسیت چشم در افراد و تاریکی در ساختمان شده است.

شیشه رنگی و معجزه آن در دکوراسیون

کاربرد شیشه رنگی

شیشه های رنگی را می توان در تمام مناطق آب و هوایی استفاده کرد زیرا علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی در محیط موجب زیبایی و جذابیت نمای داخلی و خارجی ساختمان می شود. مهم ترین فاکتور در زمان انتخاب و خرید انواع شیشه رنگی توجه به نوع و ظاهر شیشه، رنگ و ضخامت و ابعاد آن است.

آن دسته از افرادی که قصد خرید انواع شیشه رنگی برای ساختمان خود را دارند می توانند با مراجعه به سایت ایران لاکوبل تمامی محصولات را از نزدیک مشاهده کنند و در صورت تایید آن را ثبت و خریداری نمایند.

نکات مهم درباره شیشه رنگی در معماری

شیشه رنگی در معماری مدرن و سنتی نقش مهمی دارد. به این خاطر که به عنوان عنصر اصلی در دکوراسیون داخلی شناخته می شوند. معماران از گذشته تا به امروز از این دو عنصر برای زیبایی بخشیدن و جلوه به نمای ساختمان استفاده می کردند. در معماری ایرانی سنتی از شیشه های رنگی بیشتر استفاده می شده است. در معماری ایرانی قدیم شیشه های رنگی تزیینی و سنتی زیبا و جذاب به چشم می خورد.

امروزه با پیشرفت در تکنولوژی و تولید انواع شیشه های رنگی تنوع در آن بیشتر شده است. از شیشه های رنگی به عنوان اکسسوری در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن استفاده می شود. چنان چه قصد انتخاب و خرید بهترین شیشه رنگی را دارید باید به نکات مهم در زمان خرید توجه داشته باشید. برای خرید لازم دارید ابتدا کیفیت، جنس و قیمت شیشه را بررسی کنید. برای اینکه انتخاب راحت تری داشته باشید می توانید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

شیشه رنگی و معجزه آن در دکوراسیون

جمع بندی

در این مقاله با شیشه رنگی و کاربرد آن در طراحی دکوراسیون آشنا شدید. لازم است بدانید شیشه های رنگی در بازار به قیمت های مختلف و با کیفیت متفاوت عرضه می شوند. یکی از شرکت هایی که شیشه رنگی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کند، مجموعه ایران لاکوبل است. این شرکت با برخورداری از کادر حرفه ای و تخصصی خود در زمینه طراحی و تولید انواع شیشه رنگی ارزان و با کیفیت توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی انتخاب و خرید شیشه رنگی از مجموعه ایران لاکوبل و مشاوره در مورد شیشه های رنگی مناسب به سایت مجموعه مراجعه فرمایید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار