کد خبر: 1025666
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
برنامه《 ما ایرانی ها》به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی روایت تلاش ها و فعالیت های خدا پسندانه سما موسوی خیر دهه هفتادی در جهت حمایت از کودکان معلول ذهنی ( بی سرپرست و بد سرپرست ) می باشد
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه در این قسمت از برنامه که (سه شنبه ۱۳ آبان ساعت۲۲) ازشبکه پنج پخش می شود سما سادات موسوی از نحوه عضویت خود در خیریه مردم نهاد کودکان معلولین ذهنی واقع در کرج که کار اصلی آنها انتقال خون است صحبت می کند ؛ او داستان نجات یافتن از مرگ به وسیله قوطی های رب در تصادف و عهد بستن با خدای خود را بازگو میکند که قصه ای جذاب و شنیدنی هست.

اورنگی در این رابطه گفت :در این قسمت می خواهیم مردم با کمک های معنوی که برای مراکز خیریه می توانند داشته باشند آشنا شوند و تصور این که تمام کمک ها باید مادی باشدتغییر کند به دلیل اینکه تمام مراکز با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند تا کمبود مالی ..

برنامه ترکیبی 《ما ایرانی ها》کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار