کد خبر: 1025657
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
تل آویو از نبرد جدید با مقاومت فلسطین در غزه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نزدیک شدن به اولین سالگرد شهادت بهاء ابوالعطا از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین، به شدت نگران است.
 
 

سرویس بین الملل جوان آنلاین: رای الیوم در مطلبی با اشاره به هراس صهیونیست‌ها از درگیری جدید با رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، آورده است: اسرائیل از رویارویی جدید با مقاومت فلسطین در غزه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نزدیک شدن به اولین سالگرد شهادت بهاء ابوالعطا از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین، به شدت نگران است.

این رسانه می‌نویسد: دستگاه‌های امنیتی اسرائیل نگران هستند که اوضاع مجدداً بحرانی شود. عاموس هارئیل تحلیلگر امور نظامی در روزنامه صهیونیستی هآرتص به نقل از منابع امنیتی در تل آویو اعلام کرد که جهاد اسلامی فلسطین به دنبال انجام حملاتی است.

رای الیوم نوشت: موشه یعالون از وزیران امنیتی سابق رژیم صهیونیستی هم گفت: «ترور ابوالعطاء در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ شرایط جدیدی را در درگیری با جهاد اسلامی رقم زده است. برای اولین بار از زمان عملیات صخره استوار در تابستان ۲۰۱۴، اسرائیل به سیاست ترور ضد رهبران فلسطینی روی آورده است».

این رسانه گزارش داد: از سوی دیگر آوی دیختر نماینده حزب لیکود هم به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که حماس توان تسلیحاتی خود را طی سالهای اخیر تقویت کرده است؛ اما جهاد اسلامی سلاح بسیار پیشرفته‌ای در اختیار دارد و خطر تاکتیکی برای اسرائیل محسوب می‌شود، ولی شرایط آن با حماس تفاوت دارد و دست به عملیات‌های نظامی جسورانه علیه اهداف اسرائیلی می‌زند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار