کد خبر: 1025624
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: ارائه خدمات سوخت دهی به شهروندانی که از ماسک استفاده نکنند، در جایگاه‌ها ممنوع است.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سعید برخوردار معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: دستورعمل‌های جدیدی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شده است و با توجه به شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا، نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت به‌منظور کنترل و رعایت دستورعمل‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه جایگاه‌های عرضه فرآورده از مراکز خدماتی هستند که ممنوعیت ورود ندارند و همه شهروندان در طول شبانه‌روز برای سوختگیری به این مراکز مراجعه می‌کنند، بنابراین به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و کارکنان جایگاه‌ها، لازم است دستورعمل‌های بهداشتی به‌طور کامل در این جایگاه‌ها رعایت شود.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: مسئولان و کارکنان جایگاه‌ها و همچنین شهروندان محترم موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند و بر اساس دستورعمل‌های جدید بهداشتی، ارائه خدمات به شهروندانی که از ماسک استفاده نکنند، در جایگاه‌ها ممنوع است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار