کد خبر: 1025618
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
رئیس پلیس پایتخت از جریمه ۵ هزار و ۷ راننده‌ای که از ماسک استفاده نکرده بودند خبر داد و گفت: همچنین برای ۹۰۶۱ راننده‌ای که سرنشینان آن‌ها از ماسک استفاده نکرده بودند هم جریمه صادر کرده ایم.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: یکی از بحث‌های نظارتی بر کاهش شیوع کرونا در کشور، بحث اصناف است که بیش از ۵۰ واحد گشتی با همکاری تعزیرات، اماکن، اصناف و دیگر دستگاه‌های مرتبط، پاساژها، مال‌ها و سایر مغازه‌ها را زیر نظر دارند.

وی افزود: کنترل واحد‌های صنفی در سطح شهر تهران به طور جد و شبانه روز انجام می‌شود و تا به الان از ۳۹ هزار و ۲۵۱ واحد صنفی بازدید شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۲۵ هزار واحد صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند که به آن‌ها تذکر دادیم. همچنین ۲۵۹ واحد صنفی را هم جریمه کردیم و ۲۳۴ واحد صنفی متخلف را پلمب کردیم. البته این را بگویم که این طرح با جدیت همچنان ادامه دارد.

رحیمی تصریح کرد: این طرح در بازار بزرگ تهران و همچنین در پاساژ‌ها براساس دسته بندی‌های مختلف دنبال می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترددی ستاد ملی مقابله با کرونا که از ۱۲ ظهر امروز آغاز شده است، اظهار داشت: مأموران پلیس راه پایتخت در مبادی ورودی و خروجی شهر حضور دارند. هیچ خودرویی با پلاک تهران مجاز به خروج از استان نیست و تمام خودرو‌ها به داخل شهر بازگردانده می‌شوند.

سردار رحیمی تصریح کرد: خودرویی که پلاک تهران دارد نه می‌تواند از استان خارج شود و نه ماشینی که پلاک تهران ندارد می‌تواند وارد استان شود. کنترل‌ها به صورت کامل در حال انجام شدن است و از ۱۲ ظهر امروز تا نیمه شب جمعه ادامه دارد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به جرایم عدم استفاده از ماسک در خودرو‌ها گفت: همانطور که گفتم راننده خودرویی که ماسک استفاده نکرده ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر سرنشین ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا به الان برای ۵ هزار و ۷ نفر از رانندگانی که ماسک استفاده نکردند، جریمه صادر شده و همچنین رانندگان برای ۹ هزار و ۶۱ نفر از سرنشینان خودرو که از ماسک استفاده نکرده بودند جریمه شدند.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
ازدهام در ادارات دولتی و سازمان تأمین اجتماعی را نباید از نظر دور داشت ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار