کد خبر: 1025500
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
رییس فدراسیون تیروکمان گفت: بزودی زهرا نعمتی برای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از وجود یک مربی ایرانی بهره مند خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که به دنبال جذب یک مربی خارجی برای زهرا نعمتی بودیم متاسفانه به خاطر بیماری کرونا شرایط حضور مربی خارجی در ایران برای او فراهم نشد و با توافق صورت گرفته بین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار است یک مربی ایرانی هدایت نعمتی تا مسابقات کسب سهمیه المپیک در پاریس را برعهده بگیرد که این مربی ایرانی به زودی معرفی خواهد شد.

رییس فدراسیون تیروکمان همچنین درباره وضعیت خوابگاه کمانداران افزود: برای تکمیل نهایی خوابگاه و بهره برداری از آن قرار بود بودجه ای به مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان از طرف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تخصیص و در اختیار پیمانگار گذاشته شود که تا به امروز این بودجه تخصیص داده نشده است.

وی ادامه داد: طی بازدیدی که فرامرزیان از خوابگاه کمانداران در سایت تیروکمان داشت او نیز قول تخصیص ۷۰۰ میلیون تومان برای تجهیز وسایل و محوطه سازی خوابگاه را به ما داد که متاسفانه این تخصیص نیز هنوز محقق نشده و ما منتظر ابلاغ تخصیص بودجه هستیم تا کار ساخت و بهره برداری از خوابگاه کمانداران زودتر به پایان برسد.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: برای این که از برنامه های خود عقب نمانیم سعی کردیم خوابگاه فدراسیون تیراندازی را برای زنان و ووشو را برای مردان اجاره کنیم تا امکان برگزاری اردو را در سایت تیروکمان برای کمانداران فراهم کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: با وجود این که شرایط مالی خوبی نداریم اما با پرداخت ۸ میلیون تومان سعی کردیم برای حفظ سلامتی کمانداران و پیش از برگزاری اردو از ورزشکاران تست کرونا بگیریم در حالی که این کار باید توسط فدراسیون پزشکی صورت می گرفت نه فدراسیون تیروکمان.

وی درباره زمان برگزاری لیگ برتر تیروکمان گفت: لیگ برتر تیروکمان از اواخر آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سایت تیروکمان برگزار خواهد شد، این دوره از لیگ برتر تیروکمان تفاوت زیادی با لیگ های قبلی دارد و هر مسابقه با تعداد محدودی از ورزشکاران برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون تیروکمان در پایان ضمن تشکر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: تا به امروز کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت های مالی خوبی از فدراسیون داشتند و اجازه ندادند برنامه ها به خاطر کمبود بودجه متوقف شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار