کد خبر: 1025495
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
معاون کل وزارت بهداشت گفت: عروسی‌ها قتلگاه است و هیچ مفهومی ندارد مراسم عزاداری برای فوت شدگان برگزار کنیم. آواز و صدای بلند، تا ۵۰ برابر احتمال انتقال ویروس را افزایش می‌دهد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در یک برنامه تلویزیونی با عنوان این مطلب که حداقل تا یک سال دیگر این ویروس با ما خواهد بود، گفت: خیلی شفاف و واضح به مردم می‌گویم حتماً تا یک سال آینده در نیمکره شمالی که شامل کشور ما نیز می‌شود، این بیماری وجود خواهد داشت.

حریرچی با اشاره به مراسم جشن و عروسی و مهمانی‌های خانوادگی، افزود: مطالعه شده ۳۰ درصد علت ابتلاء، همین دورهمی‌ها و هم نشینی‌ها است.

معاون کل وزارت بهداشت، ادامه داد: عروسی‌ها قتلگاه است و هیچ مفهومی ندارد مراسم عزاداری برای فوت شدگان برگزار کنیم. آواز و صدای بلند، تا ۵۰ برابر احتمال انتقال ویروس را افزایش می‌دهد.

حریرچی گفت: ۱۰ درصد کسانی که بستری می‌شوند و ۵۰ درصد بیمارانی که وارد آی سی یو می‌شوند، فوت می‌کنند. تعداد فوتی‌های امروز ما، نتیجه رفتار کل جامعه است.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
چرا با کسانی که عروسی برپامیکنند در تالارها، برخورد نمیشود، کارت عروسی برای ما اومده، مراسم هم در تاریخ ۱۲ ابان ۹۹ هست اون هم در شرایطی که اوضاع کشور وحشتناکه، آدرس تالار، استان ایلام شهر ابدانان خیابان باقر صدر تالار فرهیختگان، حتی در نزدیکان خانواده عروس بیمار کرونایی وجود دارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار