کد خبر: 1025475
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: توهین رییس جمهوری خبیث فرانسه به پیامبر گرامی اسلام (ص) ، نمادی از مقابله غرب و تفکر لیبرالیسم با قرآن کریم است.

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به توهین برخی از مجلات خارجی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) بیان داشت: دلیل این توهین ها واضح است زیرا اسلام جریان ساز بوده و با دیدگاه استکبار و تعدی گران به حقوق دیگران همخوانی ندارد از این رو دشمن هم بدرفتاری و بداخلاقی می کند.

وی ادامه داد: رییس جمهوری خبیث فرانسه در واقع نشان دهنده و نمادی از غرب و تفکر لیبراسیم و استکباری است که قرآن با این تفکر به شدت مخالف است زیرا در قرآن کریم آیات و مفاهیمی داریم که ضداستکباری است و شاهان، کفار و کسانی که کبر و غرور داشتند و خودشان را درجایگاه خدا دانستند ، اصل وجود ذات حق را رد کرده اند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: در کشورهای به اصطلاح طرفدار دموکراسی ارزش های الهی و انسانی زیرپا گذاشته می شود و کسی اعتراض نمی کند.

وی این حرکت را یک داستان سیاسی و آمیخته با یک تفکر خطرناک صهیونیستی دانست و اظهار داشت: این ها تمام ابزار این دستگاه هستند زیرا در زمان های مختلف با روش های مختلف از نوشتن کتاب تا ساخت فیلم به مقدسات ما توهین کرده و آن ها را به سخره می گیرند زیرا آنان به دنبال تسلط بر جهان هستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: خداوند در قرآن می فرماید که بین هیچ سیاه و سفید و عرب و عجم تفاوتی نیست ولی این ها نگاه نژادپرستانه دارند و مادر و رییس این ها و سرفتنه وقتی آمریکا باشد امروز در آتش نژادپرستی می سوزد.

وی گفت: قرآن می فرماید که به کسی ظلم نکنید و ظلم نپذیرید ولی این ها ظلم می کنند و تمام کشورهای اسلامی و غیراسلامی را تحت سیطره خودشان می دانند.

وی بیان داشت: درست است شیوه تسلط را عوض کرده اند ولی هنوز کشورهای دنیای جهان سوم را تحت سیطره خود می دانند و خودشان را اداره کننده آن ها می دانند.

سردار مولایی افزود: قرآن کریم می فرماید حق با تقوا و مظلوم است و حق با حق داران است ولی این ها می گویند حق با کسی است که زور دارد و معلوم است که با این قرآن مخالفت می کنند.

وی تصریح کرد: برخی سران کشورها مانند عربستان راه را برای این گونه اهانت ها هموار می کنند و هیچ خطری برای آن ها ندارد ولی اسلام ناب و نشات گرفته از سرچشمه پاک نبوی است که این ها را عصبانی می کند و با آن دشمنی می کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: این دشمنی ها چند وجهه دارد که یکی از وجهه آن این است که هر چیزی که در درون انسان های فاسد و فتنه گر است را نشان می دهد و همچنین درسی برای مسلمانان است تا دوست و دشمن خود را تشخیص دهند.

سردارمولایی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش دشمنان نشان می دهد راه حق و باطل کدام است و این ها برای کور کردن یک نور پرتوان و دارای نفوذ بیشتری تلاش می کنند که موفق نخواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار