کد خبر: 1025352
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
حناچی در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهیدان نواب و تندگویان:
شهردار تهران گفت: با بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان نواب و تندگویان یکی از گره‌های ترافیکی تهران در ساعت‌های اوج ترافیک باز خواهد شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهیدان نواب و تندگویان که پیش از ظهر در بوستان بانوان منطقه شانزده برگزار شد، گفت: افتتاح پروژه نجفی رستگاری و افزوده شدن بیش از یکصد دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران، و همچنین آغاز به کار پروژه حاضر از جمله پروژه‌هایی هستند که در هفته وحدت برای حلب رضایت شهروندان تهرانی در دستور کار قرار دارند.

وی ادامه داد: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید تندگویان در ۳ فاز اجرا می‌شود و فاز نخست، در مسیر میدان بهمن به سمت آزادگان را در فاز دوم به سمت نواب شمال از روی زیرگذر و در فاز سوم که در آینده اجرایی می‌شود از سمت نبا به میدان بهمن خواهد رسید.

حناچی اجرای این پروژه را در شرایطی که در اوج تحریم‌های ظالمانه امریکا و شرایط خاص کرونایی هستیم را کار بزرگ به عنوان کرد و گفت:، اما همکارانم با امید و پشتیبانی از اعضای شورای شهر این پروژه‌ها را به نتیجه خواهند رساند.

وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه یکی از گره‌های ترافیکی تهران در ساعت‌های اوج ترافیک باز خواهد شد و در اتلاف وقت و مصرف سوخت کاهش چشمگیری نخواهند داشت.

شهردار تهران گفت: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد حدود ۴۲ میلیارد تومان برای احداث این پروژه هزینه خواهد شد که با مدیریت سازمان مهندسی و معاونت فنی و عمرانی این کار دنبال می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: به برکت این ایام مبارک که به نام رسول اکرم مزین شده که ایشان در این روز‌ها مورد هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای همه قرار گرفتند به فعالیت‌های عمرانی به نتیجه مطلوب برسد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار