کد خبر: 1025297
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
فرمانده سپاه عجب شیر:
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: راهبرد و استراتژی سیاستمداران آمریکا اسلام‌ستیزی و استکباری بوده است و اگر رئیس جمهوری این کشور عوض و فرد دیگری جایگزین ترامپ شود همان سیاست‌های ضد نظام انقلاب اسلامی را در پیش خواهد گرفت.

سرهنگ امیر شاه محمدپور به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی در دیدار با جمعی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان گفت: تمامی ظلم و جنایت هایی که در این دنیا اتفاق می‌افتد ریشه در فتنه‌گری آمریکا دارد و امروز هم مسئله قره باغ فتنه آمریکا و اسرائیل می باشد.

فرمانده سپاه عجب شیر گفت: امروز تنفر از آمریکا به داخل خاک آن کشور رسیده است و مردمانش پرچمشان را به خاطر سیاست های مردم ستیزانه و ظالمانه کشورشان و مدیران نالایق آمریکا به آتش می زنند و شهرشان را به آشوب می کشانند و این نشان افول قدرت آمریکا است.

سرهنگ شاه محمدپور با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک انقلاب دیگری بود ، افزود: اگر لانه جاسوسی آمریکا تسلیم نمی‌شد مصیبت‌های دوران طاغوت هنوز هم ادامه پیدا می‌کرد اما به برکت خون شهدای دانش آموز و تمامی شهدای اسلام انشاءالله آمریکا را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

فرمانده سپاه عجب شیر شعار مرگ بر آمریکا را سند شناخت دوست و دشمن اهل بیت دانست و افزود: تولی و تبری جزء دین ماست و یک امر واجب است که ما با دوستان اهل بیت و محبین آنها دوست باشیم و دشمنان آنها را دشمن بداریم و نباید این شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس از زبان مسلمانان برداشته شود

وی خاطرنشان کرد: به همت بسیجیان و سپاه ناحیه عجب شیر در مناطق حاشیه نشین این شهرستان تعداد پنج هزار ماسک در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه و توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: نیروی بسیج در همه عرصه‌ها پای کار است، فرهنگ بسیجی بسیاری از کارهای محال و غیر ممکن را ممکن می‌کند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر