کد خبر: 1025290
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
مرد سارق که با خودروی همسرش به دزدی می‌رفت در حالی تحت تعقیب قرار گرفته که پلیس همسر وی را بازداشت کرده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: دهم شهریور امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت خانه در کلانتری ۱۲۸ تهران نو تشکیل و با دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی تهران ارجاع شد. شاکی پرونده اظهار داشت برای چند ساعت از خانه خارج شده، اما وقتی برگشته با در شکسته خانه و سرقت اموالش به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان رو به رو شده است. پس از این شکایت در گام اول تحقیقات، کارآگاهان به محل وقوع جرم رفته و با بررسی صحنه سرقت موفق شدند شماره پلاک خودروی سارقان را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با استعلام شماره پلاک خودرو مالک آن به هویت سمیرا ساکن خیابان پیروزی شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضایی کارآگاهان به محل سکونت وی رفته و ضمن دستگیری این زن در بازرسی از خانه‌اش بخشی از اموال مسروقه شاکی و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد اصالت کشف شد. اما سمیرا پس‌از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشت، من در سرقت نقشی نداشتم همسرم به‌نام وحید سرقت را انجام داده و الان هم به یکی از شهر‌های جنوبی کشور گریخته است و از محل مخفیگاه وی خبری ندارم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه ردیابی‌ها برای دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه دارد، گفت: با هماهنگی‌های قضایی همه اموال کشف شده به مالباخته تحویل شد.

منبع: ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار