کد خبر: 1025211
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: با توجه به این که قرار بود از آبان ماه اردوی جودوکاران پارالمپیکی در کیش برگزار شود، اما نبود حریف تمرینی شرایط را برای برگزاری اردوها سخت کرده است.
محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک قرار بر این بود که دو جودوکار پارالمپیکی بعد از یکسال اولین اردوی خود را در کیش آغاز کنند که متاسفانه نبود حریف تمرینی کار را برای برگزاری اردو سخت کرده است.

وی گفت: برای مشخص شدن وضعیت جودوکاران پارالمپیکی، قرار است ابتدای هفته آینده به همراه رییس انجمن نشستی را با رییس فدراسیون داشته باشیم که در صورت موافقت وی و کمیته ملی پارالمپیک اردوی خود را در سالن جودوی آزادی که بهترین امکانات را از نظر سالن تمرینی و بدنسازی دارد، با در اختیار قرار دادن ۸ ورزشکار در ۷ وزن برگزار کنیم.

یوسف زاده تصریح کرد: به خاطر تعلیق جودو و کرونا یکسال است که جودوکاران پارالمپیکی در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردند، در حالی که تنها در دل مسابقات است که جودوکاران می‌توانند به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند و متوجه شوند از نظر قدرت بدنی و شرایط روحی و روانی در چه شرایطی قرار دارند. حریفان ما در دنیا چند ماهی است که تمرینات خود را شروع کرده‌اند و ما هنوز دنبال حریف تمرینی هستیم.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان افزود: تعلیق جودو و کرونا به جودوکاران پارالمپیکی لطمه زیادی وارد کرده و ما بلاتکلیف هستیم که در صورت برگزاری اردوها و نبود حریف تمرینی جودوکاران چگونه به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند. ما اگر بتوانیم در کنار این دو جودوکار تعدادی جودوکار نیز به اردو دعوت کنیم علاوه بر داشتن حریف تمرینی می‌توانیم یک تیم برای بازیهای پاراآسیایی نیز آماده کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم زودتر مشکل حریف تمرینی برای جودوکاران پارالمپیکی حل شود تا بتوانیم آن‌ها را برای بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار