کد خبر: 1024986
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
اسامی ۱۶ فیلم حاضر در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی که قرار است از ۱۷ تا ۲۶ آبان ماه ۹۹ به صورت آنلاین برگزار شود، اعلام شد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی موسسه هنروتجربه، اسامی فیلم‌های حاضر در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی که قرار است به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان، اوینیک (موسسات فرهنگی اتحادیه اروپا) و پلتفرم هاشور برای اولین بار به شکل آنلاین برگزار شود، اعلام شد.

بدین ترتیب فیلم‌های «رهبر ارکستر» به کارگردانی ماریا پیترز از کشور هلند، «تن‌ها از میان ایران، هزار و صد و چهل و چهار مایل اعتماد» به کارگردانی آندره لارسون و شمیم برکه از کشور سوئد، «خواهر» به کارگردانی اورسلا مِیِر از کشور سوئیس، «ترومن» به کارگردانی سِسک گای از کشور اسپانیا، «نامه‌هایی از جنوبگان» به کارگردانی استانیسلاو دونچو از کشور بلغارستان، «ترانزیت» به کارگردانی کریستین پتزولد از کشور آلمان، «جو کوچولو» به کارگردانی جسیکا هاوسنر از کشور اتریش و «سنت جرج» به کارگردانی مارکو مارتینز از کشور پرتغال در این هفته نمایش داده می‌شوند.

همچنین «بی نشان» به کارگردانی می‌ها مازینی و دوسان جوکسیمویچ از کشور اسلوونی، «دلقک‌ها» به کارگردانی فدریکو فلینی از کشور ایتالیا، «پیش از یخبندان» به کارگردانی مایکل نوئر از کشور دانمارک، «وقتی گوجه فرنگی‌ها با واگنر ملاقات کردند» به کارگردانی ماریا اکونومر از کشور یونان، سه فیلم کوتاه «نه و پنجاه و هشت» به کارگردانی لویی آلبرت، «ترانه احمد» به کارگردانی فواد منصور و «هوای بد» به کارگردانی ژان لوپ فیلیشیولی و آلن گاگنول از کشور فرانسه و «مادر و دیگر دیوانه‌های خانواده» به کارگردانی ایبولیا فکته از کشور مجارستان از دیگر فیلم‌هایی هستند که در پلتفرم هاشور به صورت آنلاین اکران می‌شوند.

هفته‌های فیلم اروپایی که پیش از این سه دوره آن به شکل فیزیکی در ایران برگزار شده است، امسال (۱۳۹۹ شمسی مصادف با ۲۰۲۰ میلادی) به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و موانع پیش‌آمده برای برگزاری رویداد‌های فیزیکی، به شکل آنلاین برگزار می‌شود و به همین منظور پلتفرم «هاشور» نمایش آنلاین فیلم‌ها را برعهده گرفته است.

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی از ۱۷ تا ۲۶ آبان ۱۳۹۹ مصادف با ۷ تا ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ برگزار می‌شود که در این برنامه ضمن نمایش آنلاین ۱۶ فیلم مطرح اروپایی، نشست‌های نقد و تحلیل به شکل زنده تدارک دیده شده‌اند.

یادآوری می‌شود، پیش از این چند دوره هفته فیلم اروپایی به همت موسسه «هنروتجربه سینمای ایرانیان» و «اوینیک» در ایران برگزار شده که سومین دوره آن از ۱۸ تا ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ در چندین شهر ایران بود که با استقبال نیز مواجه شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار