کد خبر: 1024652
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ جزئیات محدودیت‌های کرونایی اعمال شده برای صنوف و اماکن عمومی پایتخت را تشریح کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ نادر مرادی درباره محدودیت‌های اعمال شده برای فعالیت صنوف که درپی تشدید شیوع کرونا انجام شده است، گفت: در شرایط فعلی با توجه به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا و نیر تاکیدان ستاد استانی مقابله با کرونا، مشاغل، صنوف و اماکن عمومی به چهاردسته تقسیم بندی شده است که طبق آخرین تصمیمات فعالیت صنوف دسته‌های سوم و چهارم فعلا و تا پایان هفته جاری ممنوع است.

وی ادامه داد: در همین راستا فعالیت حضوری دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سرا‌ها و کتابخانه‌ها ممنوع بوده و می‌توان آن را از طریق غیرحضوری و آنلاین ادامه داد.

مرادی با بیان اینکه مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سالن‌های سینما و تئاتر و مراکز مشابه و موزه‌ها و باغ موزه‌ها نیز ممنوع است، تاکید کرد: تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی زنانه، باشگاه‌های ورزشی پر برخورد نظیر کشتی، کاراته، جودو و...، مدارس شبانه روزی، کافه ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، باغ وحش و شهربازی و مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های ورزشی سالنی نیز جزو مواردی هستند که فعالیتشان تا پایان هفته ممنوع است.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، برگزاری مراسم‌های اجتماعی فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها نیز ممنوع است.

مرادی با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد ادامه فعالیت این موارد در هفته آینده بر عهده ستاد مقابله با کرونا خواهد بود، گفت: برای اجرای بهتر این مصوبه و نیز نظارت دقیق‌تر بر اجرای آن مذاکره تلفنی با استانداری، رییس اتاق اصناف تهران و ... انجام شده است.

وی با تشکر از صنوف و اماکنی که اقدام به رعایت و اجرای پروتکل‌ها می‌کنند، گفت: در صورت عدم پیروی از مصوبات و پروتکل‌ها، پلیس اماکن با موارد تخلف برخورد قانونی خواهد کرد، البته بسیاری از صنوف با پلیس همراه بوده و پروتکل‌ها و مصوبات را اجرا می‌کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تاکید کرد: علاوه بر موارد ممنوعیت فعالیت تمامی صنوف در تمام دسته‌بندی‌های انجام شده باید پروتکل‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک را رعایت کنند و پلیس بر این مهم نیز نظارت خواهد داشت.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار