کد خبر: 1024547
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
معاون روابط عمومی سپاه روح الله خبرداد:
سرهنگ احمد شهرجردی گفت:توانمندسازی و اشتغال زایی برای جوانان مستعد در سطح استان و ارتقادادن سطح از جمله اهداف برگزاری دوره های مرکز هنرهای رقومی سپاه برای اولین بار در استان مرکزی است.
سرهنگ احمد شهرجردی گفت:توانمندسازی و اشتغال زایی برای جوانان مستعد در سطح استان و ارتقادادن سطح از جمله اهداف برگزاری دوره های مرکز هنرهای رقومی سپاه برای اولین بار در استان مرکزی است.

سرهنگ پاسدار احمد شهرجردی معاون روابط عمومی سپاه روح الله  از برگزاری دوره های آموزشی پویانمایی و هنری در سطح استان خبر داد و گفت: توجه ویژه به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان و مستعد امروز یکی از وظایف مهم دستگاه های متولی  در این امر است که باید برنامه ریزی مناسب دنبال شود.

وی افزود:ارائه برنامه های آموزش و افزایش مهارت در راستای گسترش فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی به ویژه نسل جوان می تواند در پیشگیری از تهدیدات اجتماعی و همچنین پیشرفت جامعه تاثیرگذار باشد.

سرهنگ شهرجردی با بیان اینکه شرایط امروزی جامعه و گسترش تکنولوژی های جدید و نو ، نیازمند حمایت ها بیشتر متولیان این امر و تشویق مخاطبان برای حضور و ارتقاء مهارت در این زمنیه خواهد بود

معاون روابط عمومی سپاه روح الله اظهار کرد:مرکز هنرهای رقومی سپاه روح الله برای اولین بار دراستان مرکزی  با تلاش جمعی از جوانان بسیجی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی پویا نمایی در بخش های مختلف کرده که فرصت مناسبی برای یادگیری و ارتقاء سطح مهارتی جامعه هدف خواهد بود.

وی  با اشاره به اینکه برگزیدگان دوره بدون داوری وارد مرحله پیش شتاب دهی ( مرکز نوآوری امید ) می گردند و می توانند از خدمات و مزایای آن بهره مند شوندافزود:در پایان دوره افراد توانمند و برگزیده توسط شرکت فارابی یار علم و اندیشه مستقر در پارک علم و فناوری استخدام می شوند . 

گفتنی است این دوره با مشارکت و پشتیبانی معاونت فرهنگی و هنری سپاه روح الله  و ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر استان مرکزی و مراکز مرتبط دیگر برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر