کد خبر: 1024470
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
رئیس جمهور روسیه گفت نیازی برای تغییر در توافق کنونی کاهش تولید نیست، اما همزمان تمدید کاهش تولید برای مدت طولانی‌تر را نیز رد نکرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت روسیه نیازی برای تغییر در توافق کنونی کاهش تولید نمی‌بیند، اما اگر شرایط بازار خوب باشد، تمدید کاهش تولید برای مدت طولانی تری را رد نکرد.

اظهارات وی، شفاف‌ترین سیگنال‌ها از سوی روسیه مبنی بر این که، این کشور آماده است تا به کاهش تولید بی سابقه در مواجه با بازار نفت آشفته گرفتار در اپیدمی کرونا و فزونی عرضه، ادامه دهد.

اوپک پلاس میزان تولید خود را از ژانویه ۲۰۱۷ با هدف ایجاد توازن در بازار و تقویت قیمت‌ها و کاهش ذخایر کاهش دادند. آن‌ها در حال حاضر میزان تولید خود ۷.۷ میلیون بشکه در روز کاهش داده‌اند.

در آغاز این رقم ۹.۷ میلیون بشکه در روز بود و قرار است در ماه ژانویه میزان تولید خود را با کم کردن ۲ میلیون بشکه در روز به ۵.۷ میلیون بشکه در روز برسانند.

پوتین گفت با عربستان و آمریکا در ارتباط است. آمریکا عضو اوپک پلاس نیست.

«ما معتقدیم نیازی نیست که همه چیز را در توافقمان تغییر دهیم، ما به دقت در حال رصد این هستیم که بازار در حال بهبود است. مصرف نیز در حال افزایش است.»

پوتین ادامه داد: «با این حال، این را رد نمی‌کنیم که می‌توانیم محدودیت‌های کنونی در مورد تولید را حفظ کنیم و به سرعتی که قبلا برنامه ریزی کرده بودیم آن‌ها را برداریم.»

پوتین تصریح کرد: «روسیه نه به افزایش قیمت و نه به کاهش قیمت نفت علاقه دارد.»

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار