کد خبر: 1024407
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
از سوی اداره تولیدات فرهنگی صورت گرفت
در ایام پایانی ماه صفر، در قالب طرح «رواق کتاب» 5 هزار و 200 جلد کتاب از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) اهدا شد.

طرح «رواق کتاب» یکی از ویژه‌برنامه‌های دهه آخر صفر بود که به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به مدت 10 روز در صحن قدس حرم مطهر رضوی اجرا شد. در این مدت 6 هزار و 500 نفر از زائران و مجاوران در ویژه‌برنامه‌های این طرح از جمله مسابقات حضور پیدا کردند و با رعایت دستورهای بهداشتی، از خدمات فرهنگی طراحی‌شده در این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تعدادی هدیه فرهنگی برای زائران و مجاوران خردسال، نوجوان و بزرگ‌سال تدارک دیده شده بود که در حوزه كودك 1700 جلد كتاب با عناوین خانه پدری، ابرک و دختر دانا، عماد و کاروان غول‌ها، 50 جورچين بچين و ببين، 500 تقويم و برچسب امام مهربانی‌ها، 40 عدد هنر شن و ماسه و ... به زائران خردسالی که در ویژه‌برنامه‌های «رواق کتاب» شرکت داشتند اهدا شد.
3 هزار و 500 جلد کتاب با عناوین قلب صبور، رفیق خوشبخت ما و ... و 40 عدد كارت‌پستال بوی بهشت برای بزرگ‌سالان از دیگر هدایای اداره تولیدات فرهنگی در «رواق کتاب» بود.
آیه‌های دخترونه، هنر دختر بودن، سکوی پرتاب، ماجرای یک سفر، و مجموعه شعر مثل باران عناوین کتاب‌های اهدایی به نوجوانان در «رواق کتاب» است. در مجموع، در طول دهه آخر صفر، 5 هزار و 200 جلد کتاب به همراه تعدادی محصول فرهنگی از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در برنامه‌های مختلف «رواق کتاب» به حاضران اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار