کد خبر: 1024386
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر:
فرید نعیمی گفت: مشاوران مجرّب حدود ۲ ماه است که با رعایت موازین و مقررات بهداشتی و ایمنی از بیماری کرونا، اقدام به ارائه خدمات رایگان در شهر خمینی شهر نموده که مورد استقبال شهروندان این شهر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهراظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح آگاهی های عمومی و به منظور انتخاب صحیح رشته های دانشگاهی توسط دانش آموزان شهرستان خمینی شهر، مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی با بهره گیری از اساتید و مشاوران مجرّب حدود ۲ ماه است که با رعایت موازین و مقررات بهداشتی و ایمنی از بیماری کرونا، اقدام به ارائه خدمات رایگان در شهر خمینی شهر نموده که مورد استقبال شهروندان این شهر قرار گرفته است.

وی با اعلام این خبر گفت: در این مرکز خدماتی همچون ارائه مشاوره تحصیلی به صورت حضوری و تلفنی، برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی به طور گروهی و انفرادی، برای والدین و دانش آموزان و برقراری تماس تلفنی با دانش آموزان شهرستان و معرفی مرکز هدایت تحصیلی انجام می شود.

نعیمی افزود: معرفی رشته های دانشگاهی بر اساس زمینه های اشتغال و استخدام مرتبط با رشته تحصیلی و معرفی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس ویژگی‌های روان شناختی از اقدامات دیگر این مرکز بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر ،در پایان گفت: مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان همه روزه پذیرایی دانش‌آموزان به همراه اولیاء خود جهت راهنمایی و مشاوره و معرفی رشته های دانشگاهی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار