کد خبر: 1024366
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
حجت‌الاسلام محمدحسین بلک گفت: علی رغم اعلام آمادگی و ورود جدی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به حل مشکل حصه هنوز هیچ یک از نهادهای ذی ربط برای همکاری با اوقاف اعلام آمادگی نکرده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در حاشیه حضور در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از هیئت رئیسه شورای شهر اصفهان برای دعوت حضور در این جلسه اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همکاری کامل در جهت خدمات و توسعه شهری داشته است، در این راستا در زمینه بهره برداری از ایستگاه‌های مترو، معابر شهری، توسعه فضای سبز، توسعه ورزشگاه‌ها و ... همکاری ویژه‌ای را داشته‌ایم.

وی همچنین از تهیه بسته پیشنهادی دارای 15 سرفصل برای همکاری با مدیریت شهری اصفهان خبر داد و گفت: در صورت درخواست شورای شهر این بسته پیشنهادی را برای بررسی به شورای شهر ارائه خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تاکید بر اینکه اوقاف برای رفع مشکلات شهری آمادگی دارد، اضافه کرد: در این زمینه و با توجه به شرایط ویژه بیمارانی همچون بیماران پروانه‌ای اوقاف این آمادگی را دارد که با همکاری شهرداری و سرمایه‌گذار نسبت به سرمایه گذاری سه جانبه در راستای امور درمانی این بیماران همکاری کند.

وی از قدردانی اعضای شورای شهر اصفهان به دلیل همکاری اداره اوقاف با شهرداری برای بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری صحبت به میان آورد و گفت: ما در همه زمینه‌ها با شهرداری آمادگی برای تعامل داریم.

حجت‌الاسلام بلک در ادامه  با بیان اینکه علی‌رغم همه تعامل صورت گرفته همچنان مسایل حل نشده‌ای بین اداره اوقاف و شهرداری اصفهان وجود دارد، ابراز داشت: در این زمینه باید برای تحقق حقوق وقف تعامل بهتری صورت گیرد و شهرداری همکاری بیشتری را اوقاف داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اداره اوقاف در خصوص رفع مشکل مردم حصه و سایر مناطق شهر اصفهان اعلام آمادگی کرده است، افزود: این در حالی است که تاکنون پاسخی از نهادهای ذی ربط به ویژه شهرداری در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: از6 ماه گذشته تاکنون برای حل مشکلات بین شهرداری و اوقاف درخواست برگزاری جلسه با شهردار اصفهان را داشته‌ایم که هنوز این جلسه برگزار نشده است.

گفتنی است در این جلسه علنی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به سوالات پنج نفر از اعضای شورای شهر در زمینه اقدامات اوقاف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ... پاسخ داد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار