کد خبر: 1024222
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

رپورتاژ آگهی/ اگر شما هم از جمله افرادی هستید که  افتادگی و شل شدن پوست باعث کاهش اعتماد به نفس در شما شده اما نمیخواهید برای جوان سازی پوست خود از عمل های جراحی استفاده کنید دیگر لازم نیست نگران باشید لیفت با نخ روشی است که برای حل این مشکل به کمک شما آمده است.لیفت با نخ یک متد درمانی غیر جراحی است که مشکل افتادگی و شل شدن پوست را حل میکند.

روش لیفت با نخ چگونه عمل میکند؟

در این روش از نخ های بسیار نازک که در سطح خود خارهای کوچکی دارند استفاده میشود این نخ ها با استفاده از سوزن های نازک یا کانول به سطح پوست وارد میشوند خارهای موجود روی نخ باعث کشیده شدن پوست و از بین رفتن حالت شل و افتاده آن میشوند با استفاده از این روش تولید کلاژن طبیعی نیز تحریک میشود که باعث سفت شدن پوست و انعطاف پذیری آن میشود.این نخ ها  بعد از چند ماه توسط پوست کاملا جذب  میشود اما به دلیل تولید کلاژن اثر این روش تا چند سال باقی میماند.

مهمترین مزیت این روش نسبت به روش جراحی لیفت صورت چیست؟

میتوان گفت مهمترین مزیت روش لیفت با نخ طبیعی بودن نتیجه کار است.در جراحی لیفت صورت به دلیل کشیده شدن لایه اپیدرم صورت،شکل طبیعی چهره تغییر میکند و حالت دیگری به خود میگیرد اما در روش لیفت با نخ فرم طبیعی چهره هیچ تغییری نمیکند و نقایص پوست صورت را به آرامی و به صورت نامحسوس از بین میبرد بدون این که کسی متوجه شود شما یک عمل زیبایی انجام داده اید.

سفت شدن صورت چه تاثیری در زیبایی دارد؟

لیفت با نخ برای چه نقاطی از صورت مناسب است؟

این روش برای نواحی از صورت که پوستی شل و آویزان دارند و یا خاصیت ارتجاعی خود را از دست دادند مانند:خط ابرو،ناحیه زیر چشم،پیشانی،گونه ها ولب ها نیز کاربرد دارد.بعنوان مثال این عمل را میتوان در ناحیه ابرو و پلک برای بالا کشیدن پلک افتاده انجام داد که باعث بازتر و بزرگتر به نظر رسیدن چشم ها نیز میشود.یکی دیگر از مناطقی که میتوان لیفت با نخ را مورد استفاده قرار داد لب ها هستند که به بررسی روند لیفت لب خواهیم پرداخت. از مهم ترین مناطف صورت که لیفت با نخ بر روی ان انجام می شود بینی است که در این زمینه لازم است بگوییم لیفت بینی با نخ دکتر حاتمی از مشهور ترین خدمات زیبایی در سطح تهران می باشد.

لیفت لب برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت با نخ لب برای افرادی مناسب است که میخواهند چین و چروک و خطوط موجود در اطراف لب خود را از بین ببرند اما نمیخواهند حجم لب های خود را افزایش دهند.روش هایی مانند تزریق فیلر اندازه و شکل لب را تغییر میدهند یعنی لیفت لب جایگزینی برای تزریق فیلر نیست و در واقع این میتوان گفت این دو روش مکمل یکدیگرند روش تزریق فیلر به افزایش حجم لب کمک میکند در حالی که نخ های مورد استفاده در روش لیفت با نخ به بالا کشیده شدن و کلاژن سازی کمک میکند. اگر نیاز دارید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید به اینجا مراجعه کنید.

لیفت با نخ برای چه نقاطی از صورت مورد استفاده قرار میگیرد؟

این روش برای نقاطی از صورت  مانند ابروها،گونه ها و چانه نیز مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند پوست شل و آویزان این نقاط را سفت کند و ظاهری جوان و زیبا به آن بدهد.عملا از این روش میتوان در بیشتر قسمت های صورت استفاده کرد یکی از این نقاط مهم همانطور که در بالا نیز اشاره شد ابروها هستند در واقع کسانی که نمیخواهند از روش هایی همچون بوتاکس و یا عمل های جراحی لیفت صورت استفاده کنند روشی موثر است.

لیفت ابرو با نخ در واقع یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروهاست.لیفت ابرو با بالا بردن پوست پیشانی و ابرو،ظاهری زیبا به ابروها و چشم های شما میدهد.در این روش چین و چروک های روی پیشانی نیز کاملا برطرف میشود و ظاهری جوان و زیبا به فرد میدهد ممکن است این روش،اولین راه درمانی برای جوان سازی نباشد اما با نتایج فوق العاده ای که ایجاد میکند، شما را شگفت زده خواهد کرد.

1)لیفت با نخ

علت لیفت ابرو با نخ:

با بالا رفتن سن به طور معمول انعطاف پذیری پوست کم میشود و در نتیجه فاصله بین ابروها با چشم ها نیز کوتاه میشود.این موقعیت باعث میشود چهره شما حالت عصبانی و یا غمگین داشته باشد  بنابراین لیفت ابرو،با بالا بردن ابروها حالت چهره فرد را کاملا عوض میکند و حالتی شاداب و باطراوت به ظاهر شما میدهد.در حالت کلی با افزایش سن و از بین رفتن چربی در فرورفتگی پیشانی حالت ابرو عوض میشود و به سمت پایین کشیده میشوند با لیفت ابرو و کشیدن پوست اضافی با نخ های مخصوص علائم آشکار پیری در قسمت فوقانی صورت کاملا از بین میرود.

مزایای لیفت ابرو با نخ:

این روش خطوط و چین و چروکی که به طور افقی در پیشانی ایجاد میشوند و نیز خطوطی که بین چشم ها ایجاد میشود را از بین میبرد.

در برخی افراد افتادگی ابرو میتواند تاثیر قابل توجهی در ظاهر پلک و چشم ها بگذارد و باعث میشود چشم ها کوچک تر به نظر بیایند بالا بردن ابرو با روش لیفت با نخ چشم را بازتر میکند و ظاهری زیبا و جوان به فرد میدهد.

لیفت ابرو میتواند به بهبود ظاهر بیمار کمک کند و در تقویت اعتماد به نفس بسیار موثر است  در عین حال که روشی کاملا ایمن و کم خطر است و عوارض جانبی بعد از عمل بسیار کم است.

لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که ابروهای آویزان و افتاده دارند که ظاهری عصبانی یا غمگین به چهره آنها میدهد

کسانی که خطوط اخم عمیق بین ابروها و بالای بینی دارند

کسانی که از آویزان شدن پوست و چربی اضافی روی چشم خود ناراضی هستند و میخواهند این عیب را برطرف کنند.

افرادی که نمیخواهند روش های درمانی همچون عمل های جراحی پلک،بلفاروپلاستی و مانند این ها را امتحان کنند.

چرا لیفت ابرو گزینه بهتری نسبت به درمان های تزریقی است؟

روش های درمانی تزریقی مانند بوتاکس نیز  میتوانند باعث کاهش چین و چروک های پیشانی شوند اما این روش های درمانی نتایج موقتی دارند و بیشتر برای افرادی که علائم خفیف تا متوسط پیری در قسمت فوقانی صورت دارند،مناسب است و برای حفظ نتایج نیز باید به صورت دوره ای تکرار شود اما لیفت ابرو برای چین و چروک های قدیمی نیز موثر است و نتایج حاصل شده ماندگارترند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار